Cristian Petriceanu, numit Country Manager al companiei Madhouse

Cristian Petriceanu a fost numit, la începutul acestei luni, în funcția de Country Manager al companiei Madhouse, o rețea de publicitate pentru terminale mobile.

Noua poziție a fost anunțată de Petriceanu pe pagina sa de LinkedIn.

”Cu ajutorul colegilor de la Madhouse și a tehnologiei foarte avansate pe care o au la dispoziție, doresc să ajut publisherii români să-și monetizeze mai bine inventarul pe mobile și, de asemenea, să ofer advertiserilor și agențiilor posibilități mult mai variate și cu potențial creativ mai mare de a-și expune mesajele comerciale în formatele cele mai noi și mai inovative,” a spus Cristian Petriceanu.

Citește și: În România, numai 5% dintre companiile locale utilizează aplicații mobile pentru afaceri

Madhouse, rețea de publicitate pentru mobile cu sediul în Ungaria, a deschis la finalul anului trecut reprezentantă din București. Până la acest moment a implementat mai multe campanii rich media, special pentru mobile, pentru clienți premium că Vodafone, Libra Bank, OTP Bank.

”Piețele din regiunea Centrală și de Est a Europei au o dezvoltare comparabilă, în special în zonă de mobile advertising. Ne-am dorit ca Madhouse, în România, să fie condus de o persoană care are are un background solid în vânzarea de publicitate online și care înțelege acest domeniu aflat într-o continuă schimbare” a declarat Gabor Brindza, CEO și fondator Madhouse.

Experiența lui Cristian Petriceanu

Cristian Petriceanu lucrează în publicitate de la începutul anilor 90. Înainte de actuala funcție, Petriceanu a fost, din martie 2013 până în mai 2015, Online Sales Coordinator la Antena TV Group. Anterior, a lucrat la grupul de presă Inform Media și a condus regia de publicitate online Boom.

Citește și: STUDIU. De ce încurajează companiile utilizarea dispozitivelor mobile

(Foto: Johan Larsson/ww.flickr.com)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •