Managerul de comunicare de la Bosch, Eleni Scheffäl, și-a deschis propriul business

Eleni Scheffäl, manager de comunicare pentru România și Bulgaria în cadrul companiei Bosch, a renunțat la viața de angajat în favoarea celei de antreprenor.

Pe 5 martie, după mai bine de șașe ani ca manager de comunicare în cadrul companiei Bosch, Eleni Scheffäl a lansat divizia B2B a companiei Scheffäl & Scheffäl. Antreprenoarea a declarat că pasiunea a fost factorul care a determinat-o să renunțe la poziția de manager de comunicare într-o companie multinațională și să ”îmbrățișeze provocări mai mari”.

“Am vrut să urmez pasiunea mea pentru comunicare, moderare și business coaching într-un mediu mai provocator. Robert Bosch, fondatorul companiei Robert Bosch GmbH, credea că «Cine încetează să devină și mai bun, a încetat să fie bun!». Cred cu tărie acest lucru, motiv pentru care am decis să fac acest pas important pentru mine – pasul de la angajat la antreprenor – care să îmi permită să cresc într-un domeniu pe care îl iubesc”, a declarat Eleni Scheffäl.

Scheffäl a adăugat că experiența corporației multinaționale o ajută să înțeleagă mai bine provocările companiilor mici, mijlocii și mari. Cu toate acestea, fostul manager de comunicare de la Bosch a susținut că există mai multe diferențe între viața unui angajat și cea a unui antreprenor, una dintre acestea fiind mentalitatea.

”Ca antreprenor, trebuie să renunți la siguranța pe care ți-o oferă un salariu. Trebuie să îți câștigi lunar banii, deci trebuie să dovedești în fiecare zi, diferiților clienți, că ești foarte bun, că ai produse de calitate și că ai un plan de afaceri solid. Având propria firmă este cel mai bun mod de a-ți testa puterile și de a-ți depăși limitele”, a completat Managing Partner-ul Scheffäl & Scheffäl.

Noua divizie Scheffäl & Scheffäl

Firma, înființată de Genela Scheffäl, s-a axat până în prezent pe afaceri B2C. Nou înființata divizie ar urma să ofere servicii de comunicare, business coaching și moderare în limbile română, engleză și germană pentru companiile mici, medii și mari, se arată într-un comunicat al companiei.

”Pachetele B2B sunt special concepute pentru a ne ajuta clienții să își atingă obiectivele de afaceri folosind tehnici specifice moderării și coaching-ului. Pentru clienții noștri, vom avea și un pachet special de cursuri de germană destinat angajaților și copiilor lor”, a explicat Eleni Scheffäl.

(Foto: Scheffäl & Scheffäl)