Mark Rock, noul director general al JTI pentru România

Producătorul de ţigarete JTI are, din această lună, un nou director general pentru România, Moldova şi Bulgaria. Este vorba de Mark Rock, anterior manager al departamentului Corporate Trade Marketing, la sediul din Geneva al companiei.

”JTI a intrat în a treia decadă de când este prezentă în România: am venit aici ca să rămânem şi să dezvoltăm afacerea, aşadar vom continua să investim în mărcile noastre, în fabrică şi în oamenii noştri. Vom colabora şi pe viitor cu autorităţile, într-o manieră constructivă şi transparentă, pentru un mediu fiscal şi legislativ stabil şi pentru a combate contrabanda cu ţigarete”, a declarat Mark Rock, noul general manager al JTI România, Moldova şi Bulgaria.

Cine este Mark Rock

Mark Rock, care are o experiență de aproximativ 28 de ani în industria tutunului, îl va înlocui pe Charlie Cunningham-Reid, care va conduce departamentul Corporate Affairs & Communications al JTI din Marea Britanie.

Noul director general pentru România și-a început cariera în 1987, când s-a alăturat departamentului de Vânzări și Marketing al Gallaher din Marea Britanie. Aici, a ocupat poziții care au implicat responsabilități din ce în ce mai complexe, culminând cu conducerea departamentului respectiv al JTI, în Marea Britanie.

În anul 2007, Gallaher, companie aflată în FTSE 100, a fost achiziționată de JTI, iar în 2012 Mark a fost numit la conducerea departamentului Key Accounts, Category Management & Channel Planning, la Geneva, unde se află sediul central al JTI. Ulterior, a condus departamentul Corporate Trade Marketing de la Geneva, sprijinind dezvoltarea și exploatarea capacităților legate de trade marketing la nivelul întregului grup, potrivit Mediafax.

Despre JTI

Producătorul de țigarete JTI (Japan Tobacco Interational) şi-a început activitatea în România în 1993 (denumită la momentul respectiv R.J. Reynolds) şi a fost una dintre primele companii multinaţionale înfiinţate în România. În 2012, JTI România a investit 25 de milioane de euro în fabrica din Bucureşti, ceea ce a condus la crearea a peste 125 de noi locuri de muncă. Anul trecut, JTI România a finalizat noul sediu din Bucureşti. În total, JTI România are aproximativ 1.000 de angajaţi care lucrează în producţie şi în birourile de vânzări.

JTI, membră a Grupului Japan Tobacco, este unul dintre cei mai mari producători internaţionali de produse din tutun. Compania comercializează mărci precum Camel, Winston şi Mevius (Mild Seven).

(Foto: PeterFranz/www.flickr.com)