Romanian PR Award, la cea de-a zecea ediție

Romanian PR Award, la cea de-a zecea ediție

Au început înscrierile pentru cea de-a XI-a ediţie a Romanian PR Award.

Cu ocazia acestui eveniment-aniversar, organziatorii au revizuitmomentele şi realizările cheie ale festivalului şi au pornit în redefinirea valorilor competiţiei de la trei constante care dau consistenţă actului comunicării – leadership, inovaţie şi impact.

Leadership – pentru a întări necesitatea accesului comunicatorilor la deciziile de management, acces care rămâne o provocare majoră pentru mulţi reprezentanţi ai breslei.

Inovaţie – pentru că va fi unul dintre pilonii importanţi de diferenţiere, factorul-motor care va facilita accesul comunicatorilor la suita „C” şi cel care va întări rolul funcţiei de comunicare în cadrul organizaţional.

Impact – pentru că fară obiective şi rezultate măsurabile, Relaţiile Publice nu se vor bucura de importanţa cuvenită.

Începând cu acest an, grila de jurizare este îmbogăţită cu criteriul inovaţiei. În cadrul celei de-a zecea ediții va fi acordată în premieră și distincţia „PR Innovator of the Year”.

În spiritul diversificării şi creşterii, am introdus în competiţie 4 secţiuni noi care reflectă maturizarea industriei şi dobândirea de competenţe specifice în domenii specializate. Pe lângă categoriile dedicate unor arii noi de expertiză, am considerat utilă recunoaşterea meritelor departamentelor in-house de PR, recompensarea eforturilor agenţiilor cu până la 5 angajaţi şi oferirea distincţiei „Profesionistul de PR al Anului” comunicatorului cu rezultate profesionale excepţionale şi o contribuţie evidentă la dezvoltatea industriei.

Înscrierile la cea de-a XI-a ediţie se vor încheia luni, 30 septembrie 2013. Gala Romanian PR Award va avea loc în seara zilei de 21 noiembrie, la Palatul Parlamentului.

Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 11 tări şi este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Procter & Gamble, Royal Philips Electronics, Vodafone, Siemens AG, Electrolux, JTI, Raiffeisen Bank, URSUS Breweries, Rompetrol, BCR, Mercedes-Benz, BNR, Bancpost, Henkel, Petrom, Coca-Cola Hellenic, KFC, Provident Financial, reprezentanţi ai agenţiilor globale Edelman, GolinHarris, Ketchum, Weber Shandwick, MSLGroup, Gagen MacDonald, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling , MSL GROUP, Action Global Communications, Grayling, TMA Communications, executivi ai agenţiilor locale de PR – Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, McCann PR, THE PRACTICE, Oxygen Public Relations, Media Pozitiv, PRAIS Corporate Communications, GMP PR, Brandient, Storience, precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, Public Relations Consultants Association – PRCA, AMEC, United Nations), Forum for International Communications şi United Nations Development Programme.

Detalii despre competiţie pe site-ul oficial.