Impact Hub şi-a crescut de peste două ori afacerile în 2015

Impact Hub şi-a crescut de peste două ori afacerile în 2015

Impact Hub Bucharest, prima organizație din România ce a introdus conceptul de spațiu colaborativ pentru antreprenori și freelanceri, a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri consolidată de peste 850,000 Euro, în creștere cu peste 100% față de anul precedent.

“Calitatea inițiativelor antreprenoriale crește de la an la an și asta ne încurajează să dezvoltăm noi elemente în jurul conceptului inițial, unul dintre pașii cei mai vizibili fiind deschiderea, în martie 2016, a unui nou spațiu în Cluj-Napoca.”, a declarat Vlad Craioveanu, Co-Fondator Impact Hub Bucharest.

Citeşte şi Start înscrieri pentru acceleratorul Impact Startup Factory

Fondată în 2012 de Vlad Craioveanu, Oana Păun şi Alexandra Pode, Impact Hub Bucharest are drept misiune susținerea inițiativelor antreprenoriale cu impact pozitiv pentru societate, dezvoltând o platformă de comunicare și colaborare între diferite sectoare. Pe lângă spațiul colaborativ de lucru care a găzduit până în prezent peste 800 de membri și evenimente speciale dedicate acestora, organizația a inițiat și dezvoltat o serie de programe de incubare și accelerare a startupurilor, sesiuni de mentorat și evenimente Business Clinics pe diferite teme de interes. Peste 2,000  de evenimente au fost organizate de-a lungul celor patru ani de existență, adunând peste 80,000 de participanți. Hubcelerator, 60 Day Challenge, Impact Festival, Connection, sunt câteva dintre proiectele de succes demarate de Impact Hub Bucharest.

Printre startup-urile care s-au lansat și dezvoltat cu succes în cadrul programelor Impact Hub Bucharest se numără Sunday Bagels, Iutta, Aviziero, Wild Thing, Dare to Rug, TrainerTour, SoupLoop, Upside Down, Cobi Bicycle, Stai Sa-ți Povestesc, Echoz, Bunicel.