Cum să faceți pariuri inteligente în afaceri

Cum sa faceti pariuri inteligente in afaceri

Afacerile sunt adevărate pariuri, mai ales în ceea ce privește investițiile. Dacă sunteți interesat să aruncați zarurile cumpărând o afacere, să faceți o investiție înger într-un startup sau chiar să alocați banii câștigați din greu pentru primul dvs. angajat, este important să știți ce face un pariu inteligent și cum să vă protejați în cel mai rău caz. Merită să menționăm că și decizia de a intra într-o afacere proprie este o formă de pariu și merită același tip de atenție.

Citește și: Peste o treime dintre angajaţi vor să lase în urmă programul de lucru standard 9:00-17:00

Acest lucru poate necesita testarea sau obținerea de noi cunoștințe, dar o înțelegere aprofundată este esențială, în special în cazul statisticilor evidente cu privire la rata de eșec pentru startup-uri, cu un procent de 50%, potrivit Small Biz Genius. Cu astfel de statistici, nu există nicio modalitate de a asigura succesul. Cu toate acestea, există cu siguranță modalități de a gândi prin potențiale capcane în modelele de afaceri și de a vă simți mai în siguranță cu privire la locul în care vă investiți banii și timpul.

Verificați cererea prin popularitate

Când vine vorba de un pariu sigur în afaceri, depinde de cât de mult doresc clienții ceea ce vindeți. Dacă puteți face unele cercetări de piață și puteți verifica cererea, sunteți într-o postură bună. Cererea poate proveni din valoarea produsului – cum ar fi capacitatea sa de a rezolva o problemă – sau chiar de la persoana care vinde produsul, ca o celebritate importantă care a stabilit încredere cu milioane de adepți online, scrie entrepreneur.com.

Acesta este unul dintre motivele pentru care marii influenceri și vedete pot obține oferte profitabile pentru a scrie o carte. Editorii știu că orice va lansa va zbura de pe rafturi. Cererea din partea fanilor lor este verificabilă. De exemplu, comediantul Amy Schumer, care a obținut un acord de 8-10 milioane de dolari pentru cartea The Girl With the Lower Back Tattoo din 2016.

Verificați cererea prin testare

Dacă o vedetă sau un influencer mare nu este inclus în ecuație și încercați doar să vă dați seama cum se va vinde un produs, încercați o abordare de test „piață ca și cum ar fi reală”. Potrivit lui Ron Rule din Ghidul antreprenorului, acest lucru se datorează faptului că „singura modalitate de a ști cu adevărat dacă cineva își va cumpăra din banii câștigați cu greu produsul pe care îl vindeți, e să i-l puneți în față . În caz contrar, cercetarea de piață este doar o simplă presupunere. Vă oferă mai multă claritate decât ați avea altfel, dar nu înseamnă mult până când nu este implicat portofelul unui client vizat.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

În loc să treacă prin dificultăți și investiții suplimentare pentru a construi efectiv produsul și apoi pentru a vedea dacă există o cerere, Rule recomandă crearea unui prototip al produsului în Photoshop, configurarea unui site web de comerț electronic și apoi lăsarea procesării plăților în modul test, astfel încât de fapt, plata de pe cardul de credit al unui potențial client nu este percepută pentru un articol fictiv.

Apoi, începeți să direcționați anunțuri către pagină pentru a vedea dacă clienții cumpără efectiv. „Personal aș cheltui în jur de 10.000 USD pentru un test de marketing adecvat, dar puteți începe cu mult mai puțin dacă nu vă simțiți confortabil”, elaborează Rule în cartea sa. „Vă recomand să cheltuiți cel puțin 1.000 de dolari, deoarece doriți să obțineți suficiente clicuri și conversii pentru ca datele să însemne ceva – credeți-mă, este mult mai ieftin să pierdeți 1.000 de dolari la un test de marketing decât să pierdeți zeci sau sute mii de dolari producând un produs pe care nimeni nu-l dorește. ”

Uneori, cele mai bune pariuri necesită mai întâi o investiție inițială

Cel mai bun sfat al lui Hirsch pentru a face pariuri solide este „să intri în industrie”.

Citește și: Strategii digitale pentru eficientizarea procesului de cumpărare într-o societate la distanță

„Aflați tot ce trebuie să știți, interacționați cu experții și faceți tot ce este necesar pentru a vă înțelege mai bine cum funcționează lucrurile în industria în care vreți să lansați produsul sau serviciul”, recomandă Hirsch. Acest sfat poate fi extins pentru a-l cunoaște pe fondatorul startup-ului în care investiți sau pentru a vă asigura că știți cât de mult puteți despre noua dvs. industrie, astfel încât să puteți vedea clar cum va funcționa un produs sau un serviciu. Faceți cercetările dvs. de rezervă, apoi cercetați mai mult.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •