Dacă doriți să vă dezvoltați afacerea locală și să obțineți mai mulți clienți, va trebui să luați în considerare extinderea acoperirii companiei dvs. Există mai multe modalități prin care acest lucru se întâmplă, inclusiv învățarea modului de comercializare a produselor companiei dvs. mai bine. Extinderea unei afaceri nu este ușoară. Este nevoie de multă muncă, dedicație, know-how și un produs sau serviciu bun, dar există tehnici testate în timp, care funcționează încă și în climatul actual.
Oferiți un produs/serviciu de calitate
Dacă nu oferiți servicii de calitate clienților dvs., este greu să faceți ca orice strategie să funcționeze pe o perioadă lungă de timp. Când oferiți un serviciu de calitate pentru clienții dvs., aceștia vă oferă marketing gratuit din gură-în-gură atunci când vă recomandă membrilor familiei, prietenilor și cercului interior, scrie business.com.
Pe de altă parte, dacă nu oferiți o muncă de calitate, marketingul din gură în gură nu este favorabil pentru afacerea dvs. Nu uitați, dacă faceți o muncă bună și nimeni nu o vede, nu veți crește așa cum trebuie. Cel mai cunoscut brand bate de obicei cel mai bun brand.
Faceți site-ul dvs. extrem de informativ
Dacă scrieți conținut foarte bun pentru site-ul dvs. web, care îi ajută pe consumatori și le răspunde la întrebări, puteți reformula conținutul respectiv pe mai multe alte canale. Un criminal al campaniilor de marketing slabe este un site web prost cu informații puține și incomplete. Aceasta este prima impresie pe care o faceți cu potențialii clienți. Nu le arătați un site web care a fost construit la începutul până la mijlocul anilor 2000. Doriți să aveți grafică, imagini și un design elegant, ușor de navigat, dar cel mai important lucru este ca site-ul dvs. să răspundă la întrebări.
Un site web puternic le permite clienților să stabilească așteptări și să le califice înainte de a interacționa cu compania dvs. Răspunsul la întrebări de pe site-ul dvs. web creează încredere și informează potențialii consumatori cu privire la politicile dvs. Secțiunile de întrebări frecvente realizează acest lucru și sunt extrem de importante, deoarece consumatorii află exact ce îi interesează fără să caute prea mult sau să ia legătura cu serviciul pentru clienți pentru o simplă întrebare.
Cum creați o secțiune bună de întrebări frecvente?
Înregistrați apelurile telefonice pe care reprezentanții de vânzări sau reprezentanții serviciului clienți le primesc de la clienți. Toate întrebările la care răspund reprezentanții dvs. și le subliniază în timpul unei interacțiuni în persoană, la telefon, ar trebui să fie listate pe site-ul dvs. web.
Vorbiți despre prețuri, garanții, producție, politici de returnare, orice vă trece minte. Vreți ca aceste informații să fie clare. A avea aceste informații pe produsul sau serviciul dvs. ușor disponibile este un atu, nu ceva care descurajează clienții.
Asigurați-vă că site-ul dvs. web este optimizat
Un site web puternic este inutil dacă nu este optimizat corespunzător pentru motoarele de căutare. Trebuie să existe cuvinte cheie vizate plasate strategic pe întregul conținut, care ar trebui să fie conținut proaspăt și original creat de dvs. sau de echipa dvs. de experți în marketing. Nu publicați niciodată conținut de pe alte site-uri web; aceasta va semnaliza doar site-ul dvs. web și îl va împinge mai departe în jos, în rezultatele motorului de căutare.
Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management
O modalitate de a vă asigura că site-ul dvs. este optimizat este de a crea ghiduri sau compilații care să ajute consumatorii să ia o decizie. Am găsit un magazin de mobilier de birou care a făcut o compilație excelentă a celor mai bune birouri din 2020 și îi ajută pe proprietarii de afaceri să ia o decizie în funcție de tipul de spațiu pe care îl au. Acesta este un loc bun pentru a începe.
Sursa foto: Unsplash