Cum să faceți primii pași către accelerarea digitală

Cele mai importante 5 tendinte din marketingul digital in 2020

Primul pas în procesul de accelerare digitală este să vă definiți nevoile specifice. Aceste nevoi vor fi direct legate de sectorul pe care îl servește afacerea dvs. Acesta este un pas incredibil de important, deoarece va stabili exact care sunt obiectivele dvs.

Obiectivul dvs. este 100% digital? Dacă da, ce presupune asta? Este centrat în jurul unei soluții bazate pe web? Necesită o bază de big data pregătită pentru date? Există o mulțime de întrebări pe care trebuie să le puneți, întrebări care ar trebui să înceapă probabil cu una dintre cele mai importante date din afacerea dvs.: înregistrările clientului dvs.

Dacă acest pas pare de netrecut, începeți de la obiectivul final și lucrați înapoi. Dacă vreți să deveniți 100% digital, cum va arăta asta în cele din urmă? Vorbiți despre o conductă digitală completă, de la gestionarea clienților la dezvoltarea și livrarea produselor? După ce ați definit jocul final, puteți lucra înapoi până la începutul procesului, scrie business.com.

Dar, înainte de a putea merge, trebuie să faceți mici pași.

Inventariați activele conexe

Următorul pas este să faceți un inventar complet al tehnologiei pe care o aveți, care poate fi utilizată pentru această accelerare digitală. Cel mai probabil veți fi surprins de cât de multe resurse aveți care pot fi refăcute: servere, PC-uri și Mac-uri, echipamente de rețea, echipamente de securitate, periferice.

Citește și: Peste o treime dintre angajaţi vor să lase în urmă programul de lucru standard 9:00-17:00

Pe măsură ce faceți acest inventar, notați ce rol va îndeplini fiecare piesă. Când finalizați acest inventar, veți descoperi ce găuri trebuie să completați pentru a finaliza procesul.

Dacă vă scufundați într-un proces de accelerare digitală fără acest inventar, veți cheltui mai mulți bani decât este necesar.

Elaborați o hartă rutieră

Cu inventarul pe poziție, în continuare, trebuie să creați o foaie de parcurs de la început până la sfârșit. Această hartă rutieră ar trebui să stabilească repere specifice pentru călătoria dvs. de transformare. Este prima dvs. etapă de migrare a datelor clientului dvs. către o soluție digitală scalabilă sau este implementarea unui cloud hibrid pentru a vă servi drept conductă?

Fiți specific și nu ezitați să conturați o serie de pași mici. Asigurați-vă că această foaie de parcurs este viabilă pentru afacerea dvs. Scopul este mare, dar nu face procesul imposibil.

Angajați talentul necesar

Acum că aveți inventarul și foaia de parcurs, lucrurile ar trebui să înceapă să se clarifice. Un punct de care va trebui să aveți grijă este un inventar al oamenilor dvs. Aveți dezvoltatorii necesari pentru a finaliza acest proces? Dacă nu, ce tipuri de talente trebuie să angajați și unde le veți găsi?

S-ar putea să aveți nevoie de dezvoltatori Python, ingineri Java, experți JavaScript, dezvoltatori care au o înțelegere puternică a cloud-ului. Pentru astfel de dezvoltatori de nivel înalt, vă recomandăm să luați în considerare angajarea de ingineri prin dezvoltarea de software nearshore.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Nu treceți peste acest pas, deoarece veți avea nevoie de un talent considerabil pentru a vă accelera digitalul.

Obțineți datele în ordine

Probabil că ați început deja acest proces odată cu transformarea datelor clienților. Dar aceste date nu sunt tot ceea ce există pentru compania dvs. Aveți produse, servicii, informații despre personal, documentație internă și externă, site-uri web, informații despre clienți și furnizori și coduri. Toate acestea sunt mărfuri prețioase pentru afacerea dvs. trebuie pregătite pentru procesul de accelerare.

Sursa foto: Unsplash

  • 2
  •  
  •  
  •  
  •