Alex Visa, noul Interaction Director al GroupM Interaction

Alex Visa, noul Interaction Director al GroupM Interaction

Alex Visa este noul Interaction Director al GroupM Interaction (GMI). În noua poziţie, Alex Visa va coordona operaţiunile de digital derulate de agenţiile GroupM în România pe 3 direcţii strategice: dezvoltarea GroupM Interaction (GMI – divizia de digital a GroupM Romania, care oferă servicii de cercetare, comerţ, tehnologie şi dezvoltare în domeniul digital), optimizarea condiţiilor de buying  pentru clienţii GroupM, precum şi implementarea în România a produselor şi tehnologiilor dezvoltate de GroupM pe pieţele mature.

M-au convins viziunea şi abordarea avangardistă pe care cel mai mare grup global de media le împărtăşeşte la nivel european şi internaţional pentru tot ceea ce înseamnă digital. Produsele şi tehnologiile pe care GMI le deţine deja şi pe care le propunem şi pieţei din România vor crea valoare adaugată clienţilor GroupM. Cred că acestea vor contribui semnificativ la creşterea pieţei, pe termen mediu şi lung,” declară Alex Visa, Interaction Director al GroupM Interaction.

În vârstă de doar 38 de ani, Alex Visa este un veteran al pieţei de media & advertising pe care activează încă din 1998. Experienţa sa în domeniul digital începe însă din anul 2001, care a reprezentat momentul de început al dezvoltării domeniului digital în România.

În perioada 2003 – 2008, Visa a preferat să acumuleze experienţă relevantă în domeniu lucrând pe o piaţă de online matură, cea din Canada, din poziţia de Country Project Manager. În 2008 revine în România unde îşi formează propria agenţie de publicitate, HyperActive. Ca profesionist în domeniul marketingului şi al comunicării, cu o experienţă de 15 ani în domeniul digital (SEO, SEM, Analytics, RTB, DSP, etc.), Alex Visa are un portofoliu de clienţi importanţi precum Orange, Vodafone, Rogers AT&T, Expedia, Club-Med, American Express, ING Bank, GM, Renault-Nissan, BMW, Ferrero, UPC, Nestle.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •