Accace angajează 10 contabili până la sfârșitul anului

Ramona Ceacu, HR Manager Accace

Accace, una dintre principalele companii de externalizare şi consultanţă de afaceri din Europa Centrală şi de Est, ce are în prezent peste 250 de angajați la nivel de grup, dorește să-și mărească echipa din România cu încă 10 experți contabili. În prezent, compania are deschise trei poziții și intenționează să ajungă la un număr de peste 30 de angajați până la sfârșitul acestui an, potrivit unui comunicat remis Manager Express.

Pe plan local, compania caută candidați pentru poziția de Junior Accountant, care să aibă experiență de cel puțin un an într-o poziție similară, să fie buni cunoscători ai legislației în domeniu și să fie absolvenți ai unei facultăți de profil.

Citește și Zitec deschide 6 programe de internship pe dezvoltare web și testare software

„Pozițiile pentru care recrutăm în prezent sunt entry-level, intenția noastră fiind de a le oferi angajaților noștri șansa de a-și dezvolta abilitățile pentru a evolua către un rol de coordonare a unei echipe”, a declarat Ramona Ceacu, HR Manager Accace în România.

În acest sens, compania dezvoltă în permanență programe prin care le sunt oferite beneficii angajaților, în funcție de nevoile acestora. Astfel, angajații Accace beneficiază de programe de training și dezvoltare personală, abonamente medicale la clinici private, zile de concediu de odihnă suplimentare, conform anilor de vechime în companie, dar și salarii competitive și un sistem de oferire a bonusurilor în funcție de performanță.

Citește și Vrei o carieră în cadrul Vodafone? Înscrie-te în programul DISCOVER

„Desigur că și așteptările noastre în ceea ce privește oamenii pe care îi dorim în echipa Accace sunt ridicate. Mai presus decât cunoștintele și abilitățile tehnice, căutăm oameni cu inițiativă, deschiși, flexibili, care vor să evolueze, să învețe și să fie mai buni în ceea ce fac”, a adăugat Ramona Ceacu.

În anumite situații, Accace recrutează experți și din afara companiei pentru poziții de management, recent, în funcția de Accounting Manager, fiind numit Adrian Soltan, cu o  experiență de peste 8 ani în gestionarea proiectelor de sisteme contabile și finanțe corporative, cu expunere locală și internațională.