Ce emitenți de tichete de masă preferă managerii români?

Managerii români preferă, în alegerea unui furnizor de tichete de masă companiile care oferă costuri rezonabile și servicii suplimentare, maleabilitate în personalizarea produselor și un portofoliu variat de parteneri, potrivit unui studiu realizat de Cheque Dejeuner România a realizat împreună cu GfK România.

Cheque Dejeuner

Studiul a fost realizat în cadrul unor companii din București, cu peste 50 de angajați, care acordă tichete de masă, în contextul în care, potrivit noilor prevederi legislative, angajatorii pot acorda bonuri valorile și în format electronic.

„Lucrăm pe o piață foarte competitivă, iar clienții sunt atenți la toate detaliile, plecând de la costuri și până la beneficii suplimentare. De obicei atunci când clientul este mulțumit de serviciile și condițiile primite, parteneriatul cu un anumit furnizor devine foarte solid, existând chiar contracte cu o durată de peste 10 ani în cazul anumitor companii”, declară Elena Pap, Director General Cheque Dejeuner România.

Ce criterii iau în considerare managerii români în alegerea emitenților de tichete de masă?

Potrivit studiului s-au evidențiat două tipologii: criteriile obligatorii și cele „€œbine de avut”.

Pe lista criteriilor obligatorii se număra:

* costuri rezonabile

* servicii suplimentare

* flexibilitate în negocieri

* maleabilitate în personalizarea produselor și serviciilor

* răspuns rapid la solicitări

* portofoliu larg și variat de parteneri

* flexibilitatea și adaptare rapidă la schimbări neprevăzute

* menținerea unei comunicări deschise cu clienții în privință schimbărilor a€“ în special a celor legislative

Printre criteriile „bine de avut” au fost menționate:

* ofertele dedicate clienților loiali sau sistemele de returnare rapidă a tichetelor rupte.

Pentru a afla mai multe detalii despre noile modificări legislative cu privire la tichete de masă, citește și Tichetele de masă și în format electronic din 2014