Cum își aleg românii serviciile de telecomunicații: 90% vor un preț cât mai mic

Cum isi aleg romanii serviciile de telecomunicatii: 90% vor un pret cat mai mic

Utilizatorii caută întotdeauna, în proporţie de 89%, un preţ cât mai mic când vine vorba de alegerea serviciilor de telecomunicaţii, potrivit unui sondaj realizat de ISRA Center pentru Telekom Romania în perioada 8-12 mai, care mai arată că 56% dintre respondenţi au declarat că veniturile gospodăriei lor au scăzut în timpul pandemiei, din cauza reducerilor de salarii (33,5% dintre respondenţi), pierderii locurilor de muncă (22%) şi a şomajului tehnic (36%).

Citește și: Opțiuni aflate la îndemâna angajatorilor în contextul COVID-19

”Conform sondajului ‘Obiceiuri de consum telecom în timpul Covid19’, realizat de ISRA Center pentru Telekom Romania în perioada 8-12 mai, pe un eşantion reprezentativ naţional de 1.010 utilizatori ai serviciilor de telecomunicaţii, 89% dintre respondenţi caută întotdeauna un preţ cât mai mic când vine vorba de alegerea serviciilor de telecomunicaţii”, arată sondajul.

Sondajul a dezvăluit, de asemenea, că 82% dintre respondenţi preferă să cumpere produse şi servicii ale unor mărci de renume şi 91% au indicat că vor încerca o nouă marcă pe care nu au mai folosit-o, dacă există o ofertă foarte atrăgătoare. În cele din urmă, şi cel mai important rezultat al sondajului, 92% au declarat că ar dori să economisească mai mult la facturile de telecomunicaţii.

Potrivit sondajului ISRA Center, 56% dintre respondenţi au declarat că veniturile gospodăriei lor au scăzut în timpul pandemiei, din cauza reducerilor de salarii (33,5% dintre respondenţi), pierderii locurilor de muncă (22%) şi şomajului tehnic (36%).

De asemenea, 80% dintre respondenţi au declarat că vor trebui să taie cheltuielile în următorul orizont de timp, iar 85% ar renunţa la investiţii majore, deşi planificate, precum achiziţia unei noi maşini sau recondiţionarea casei.

Telekom Romania a anunţat totodată că aceste date au determinat compania să lanseze noi produse şi servicii, punând accent pe modalitatea de a economisi în mod inteligent, în conformitate cu noul context economic şi social.

”Ofertele lansate astăzi de Telekom Romania sunt adaptate pentru a satisface nevoile de comunicare şi divertisment, în concordanţă cu actuala situaţie financiară a celor mai mulţi români”, arată compania.

Astfel, Telekom lansează platforma Telekonomie, care include oferte inteligente pentru produse şi servicii care răspund nevoilor de consum ale românilor.

Astfel, începând de astăzi, persoanele fizice care îşi portează numerele în reţeaua mobilă Telekom pot beneficia de abonamentul Mobil 6, cu internet 4G nelimitat, minute şi SMS-uri naţionale nelimitate, cu 50% reducere în primele 12 luni, pentru care vor plăti 3 euro/lună (aproximativ 15 lei/lună), TVA inclusă. După cele 12 luni, costul va fi de 6 euro/lună (aproximativ 30 lei/lună), TVA inclusă.

De asemenea, persoanele care se vor porta în reţeaua mobilă Telekom vor putea opta şi pentru achiziţionarea unui telefon mobil în rate, fără dobândă şi fără avans.

Citește și: Sfaturi și măsuri de prevenție pentru antreprenori în situații de criză

Ofertele sunt disponibile în perioada 3 iunie – 31 iulie 2020, în cazul contractelor încheiate pe o perioadă de 24 de luni, şi sunt adresate persoanelor fizice care îşi portează un număr în reţeaua mobilă a companiei şi care au un serviciu fix de la Telekom Romania.

De asemenea, o altă ofertă este noul Smart TV Stick la abonament cu 50% reducere timp de 3 luni, la preţuri începând de la 1,5 euro/lună (aproximativ 7,5 lei/lună), TVA inclusă şi livrare gratuită. Oferta este disponibilă până la 30 iunie 2020, cu posibilitatea prelungirii, pentru o perioadă contractuală minimă de 24 de luni.

”Am adoptat platforma Telekonomie şi această abordare integrată, show şi festival online, pentru a ajuta consumatorii să facă economii, fără a renunţa însă la beneficii. Nu ne referim la a realiza mici schimbări, ci mai degrabă la economiile pe care fiecare le poate face într-un mod inteligent, fără a se priva de micile plăceri ale vieţii. Telekom Romania consideră că este momentul pentru a adopta obiceiuri financiare bune şi, în acelaşi timp, servicii care să corespundă nevoilor românilor”, a declarat Andreas Elsner, director executiv comercial, Segment Rezidenţial, Telekom Romania.

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •