ANAF și-a făcut cont de Twitter

de Iulia Cimpoeru

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) poate fi urmărită, începând in 1 septembrie, pe Twitter, la adresa @anafromania.

Până acum, pe contul de Twitter ANAF au fost transmise patru mesaje, iar pagina are 23 de urmăritori. Ca tonalitate, vocea ANAF de pe Twitter este prietenoasă și apropiată. Deși comunicatorul ANAF folosește persoana a II-a plural, adresarea este nepretențioasă și directă, chiar user friendly.  

Pentru a veni în ajutorul utilizatorilor care au nevoie de consiliere fiscală, ANAF organizează pe Facebook,  în fiecare miercuri, între orele 09.00-16.30, sesiuni de asistență și îndrumare online a contribuabililor. Ultima, desfășurată pe 2 septembrie, a avut ca temă „Spațiul privat virtual”.

Prin contul de Twitter și prin pagina de Facebook, ANAF și-a propus să popularizeze informațiile referitoare la activitatea instituției și să ofere sprijin și consiliere contribuabililor prezenți  în mediul virtual.

ANAF adoptă o nouă formulã de organizare

Potrivit acestui comunicat remis de către AGERPRESS, postat și pe pagina de Facebook a instituției, Gelu Ștefan Diaconu, președintele ANAF, i-a propus premierului Victor Ponta o  formulă de reorganizare a ANAF, după modelul Fiscului american, ca  instituție de sine stătătoare: „Cine cunoaște cu adevărat ce înseamnă activitatea noastră știe că ANAF nu poate finaliza această reformă din poziția de rudă săracă a MFP, aflată la discreția decizională a funcționarilor din minister”, a declarat Ștefan Diaconu.

Noua organizare ANAF presupune existența unui board ANAF numit de către  Guvern, Parlament și Președinte, care va coordona politicile și strategia ANAF.