Ce este implicarea pe Facebook și cum se calculează

Facebook ii despagubeste pe unii advertiseri, dupa măsurarea eronata a eficientei reclamelor lor

Ce este implicarea pe Facebook?

Implicarea pe Facebook este orice interacțiune pe care o persoană (sau o altă pagină) o are cu postările, fotografiile sau alt conținut de pe Facebook. În timp ce formele evidente de implicare Facebook sunt acțiunile pe care le vedeți pe platformă în fiecare zi – aprecieri, comentarii și distribuiri – există o mulțime de alte forme de implicare pe ceea ce rămâne cea mai populară platformă de socializare din lume.

Angajamentul pe Facebook este crucial pentru extinderea acoperirii paginii dvs. dincolo de adepții săi. Dacă pagina dvs. de afaceri are doar 100 de adepți, dar jumătate dintre aceștia se implică în cea mai recentă postare, atunci conținutul dvs. ar putea apărea pe fluxurile de știri Facebook ale unor non-adepți. Ratele ridicate de implicare pe Facebook se traduc la un public mai mare pentru compania dvs. și, bineînțeles, la mai mulți clienți potențiali, scrie business.com.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Pentru a demonstra puterea ratelor ridicate de implicare pe Facebook, presupuneți că întreprinderea dvs. postează o actualizare despre cele mai noi produse ale sale, cu un link către o postare pe blog despre lansarea produsului dvs. Pe măsură ce adepții entuziasmați apreciază, comentează și împărtășesc postarea, algoritmul Facebook recunoaște ratele ridicate de implicare a postării și crește reach-ul postarării în fluxurile de știri ale utilizatorilor – chiar și prietenii adepților dvs. care nu vă urmăresc pagina pot vedea postarea.

Care este diferența dintre reach și engagement?

În discuțiile despre engagementul pe Facebook, apare adesea un termen similar: reach-ul postărilor pe Facebook. La prima vedere, cei doi termeni ar putea părea a fi sinonimi, dar sunt de fapt destul de distincti.

După cum am discutat, implicarea Facebook este orice interacțiune pe care un utilizator Facebook o are cu conținutul dvs. Dacă unui utilizator îi place, comentează și partajează postarea dvs., utilizatorul respectiv s-a angajat de trei ori cu postarea dvs.

Cu toate acestea, toate aceste acțiuni au venit doar de la o singură persoană. Aceasta este acoperirea (reach-ul): numărul de persoane care v-au văzut postarea. Datele dvs. de reach pe Facebook vă pot spune doar că, să zicem, 100 de persoane v-au văzut postarea – nu vă poate spune dacă aceste persoane s-au angajat în vreun fel cu postarea dvs.

În teorie, puteți plăti doar pentru a extinde acoperirea postărilor dvs. de pe Facebook, nu pentru implicarea acestora. Când vă îmbunătățiți conținutul pe Facebook sau scoateți din reclame pe Facebook, acoperirea conținutului dvs. va crește inevitabil. Cu toate acestea, conținutul dvs. care apare în mai multe fluxuri de știri nu garantează că mai mulți oameni vor interacționa cu el. De aceea, unii experți în social media vă recomandă să vă concentrați asupra creșterii engagementului în loc de acoperire, reach.

Exemple de implicare pe Facebook

Obținerea unor rate ridicate de implicare pe Facebook poate necesita oarecare creativitate, dar, după cum arată exemplele de mai jos de implicare pe Facebook, nu trebuie să reinventați roata pentru ca conținutul dvs. să funcționeze bine.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

Pe măsură ce toamna anului 2020 se apropie, Starbucks a postat o imagine a unui câine adorabil și a două preparate preferate de clienți toamna: cafeaua cu lapte și aromă de dovleac, celebrul pumpkin spice latte. Brandul chiar a etichetat clientul care a făcut poza. Datorită fotografiei interesante, a animalului drăguț și a popularității băuturii, postarea a avut semnificativ mai multe aprecieri, comentarii și distribuiri decât cele două dinaintea sa.

Ținta pune în evidență echipa

Cei mai fideli clienți ar putea dori să vadă cine lucrează pentru dvs. Printre cele mai recente postări video ale mărcii pe Facebook se numără una care prezintă pe scurt echipa din una dintre locațiile sale din San Antonio. Postarea este una dintre cele două postări țintă care au primit peste 1.000 de aprecieri în septembrie 2020, iar ratele sale de implicare sunt mai mari decât oricare alte conținuturi ale sale din luna respectivă.

Cum să calculați rata de implicare Facebook

Mai jos sunt câteva formule pentru a calcula rata de implicare per post și rata medie de implicare. O rată de 1% sau mai mare este o rată bună de implicare pe Facebook. Întrucât Facebook are miliarde de utilizatori și chiar și cel mai bun conținut poate merge atât de departe, valorile implicării platformei de socializare tind să fie de partea inferioară.

1. Rata de implicare prin acoperire (ERR)
Utilizați această formulă pentru a calcula ERR:

Total angajamente pe post ÷ acoperire pe post = ERR

Total ERR ÷ numărul total de mesaje = ERR mediu

Deși calcularea ratei de implicare prin acoperire explică diferențele dintre adepții dvs. și persoanele care vă văd conținutul, este posibil să nu se țină seama de fluctuațiile de acoperire care sunt aproape garantate pe orice platformă de socializare.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

3. Rata de implicare după afișări (afișări ER)
Utilizați această formulă pentru a calcula impresiile ER:

Total implicări într-o postare ÷ afișări totale = afișări ER

Total afișări ER ÷ numărul total de postări = afișări ER medii

Impresiile ER pot fi utile pentru calcularea ratelor de implicare atunci când plătiți pentru o acoperire suplimentară, dar în alte circumstanțe vă poate subestima implicarea.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •