Ce puteți învăța din cele mai bune conturi de afaceri Instagram

Ce puteti invata din cele mai bune conturi de afaceri Instagram

Instagram este o adevărată mină de aur a strategiei de marketing și a inspirației vizuale, multe mărci utilizând platforma pentru a partaja conținut vizual și a se conecta cu publicul lor. Una dintre cele mai bune modalități de a vă face propria afacere de succes pe Instagram este să vă inspirați de la alte companii care o fac bine. Pentru a vă ajuta să faceți acest lucru, alcătuim această listă cu câteva companii care au succes pe Instagram și discutăm de ce funcționează atât de bine ceea ce fac, scrie business.com.

Ce tip de conținut funcționează cel mai bine pe Instagram?

Instagram se poate simți ca o presiune constantă, enigmatică, a ceea ce funcționează bine și a ceea ce nu funcționează, dar există câteva linii directoare cheie pe care le puteți urma pentru a vă asigura că conținutul dvs. funcționează bine și îi încurajează pe adepții dvs. să se angajeze. Cu fiecare postare, ar trebui să vă propuneți să aveți aceste elemente:

  • Conținut vizual de calitate
  • Subtitrări interesante
  • Hashtaguri relevante
  • Angajament cu adepții

Cele mai bune 7 conturi de afaceri Instagram

Privirea la conturile de succes ale altor companii pe Instagram poate fi o modalitate excelentă de a vă inspira și de a învăța cum să adaptați strategiile care funcționează pentru alte organizații la propria afacere. Aceste mărci au stăpânit elementele imaginii solide, descrierea captivantă și comunicarea cu adepții. Am identificat unele dintre cele mai de succes companii de pe Instagram și am decompus de ce au succes, precum și ce puteți învăța de la ele.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Go Fund Yourself
Ce este: pagina Instagram Go Fund Yourself este creată de Alice Tapper, fondatorul și autorul Go Fund Yourself, o platformă online și carte cu același nume. Contul GFY Instagram servește ca însoțitor al mărcii și cărții lui Tapper, care se concentrează pe învățarea tinerilor insight-urile finanțelor personale, lucruri pe care nu le-au învățat la școală.

Urmăritori: 36.900

De ce funcționează: Instagram GFY funcționează pentru că își cunoaște publicul – tineri interesați să afle despre finanțele personale – ceea ce face din Instagram platforma perfectă pentru a ajunge la ei. GFY are, de asemenea, o înțelegere solidă asupra mărcii sale, ceea ce face mai ușoară crearea de conținut care să fie accesibil.

„[GFY] știe ce vrea să realizeze și o face perfect”, a declarat Chane Steiner, CEO Crediful. „Scopul său este să aibă sfaturi simple și ușor de înțeles pentru a vă pune la punct finanțele pe linia cronologică.”

Apple
Ce este: Fiind unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume, Apple își folosește contul Instagram pentru a prezenta capacitățile produselor sale prin campania sa #shotoniPhone, care încurajează utilizatorii să trimită fotografii făcute pe iPhone-urile lor.

Urmăritori: 24 de milioane

De ce funcționează: Apple folosește Instagram pentru ceea ce iPhone-ul său face cel mai bine – capturează imagini frumoase – într-un mod care își implică activ adepții și utilizează un hashtag personalizat. Rezultatul este o grilă Instagram care este plăcută ochiului și te face să te simți angajat și interesat ca și client. Folosind Instagram-ul său în acest fel, Apple își comercializează produsul fără a posta vreodată o fotografie sau o legendă despre acel produs.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

„Apple vrea să vezi la ce nivel a ajuns munca lor grea”, a declarat consultantul SEO Daniel Foley. „Vor să vezi ce ai putea face dacă le-ai cumpăra produsele”.

BossBabe.inc
Ce este: BossBabe este un blog popular și o comunitate online care se concentrează pe femeile antreprenoare. A fost fondată de două femei mileniale și antreprenori de serie care au dorit să ajute alte femei să își lanseze cariera, lucru pe care îl fac prin blogul lor, site-ul de membru și Instagram. Pe aceste platforme, ele împărtășesc citate inspiraționale, se conectează cu adepții lor și prezintă profiluri de femei inspiraționale.

Urmăritori: 2,6 milioane

De ce funcționează: BossBabe are succes pe Instagram datorită angajamentului său ridicat, cunoștințelor sale de piață și audiență și transparenței cu adepții.

„BossBabe este contul meu preferat, pentru că oferă în spatele scenei stilul de viață real, iar contul face o treabă foarte bună interacționând cu publicul său”, a declarat Stacy Caprio, expert în marketing și SEO. „De fiecare dată când am trimis un DM, am primit un răspuns aproape instantaneu”.

Instagram-ul lui BossBabe are, de asemenea, un aspect coeziv, cu culori similare, fonturi uniforme și un stil vizual clar, care face ca derularea prin feed să fie plăcută.

Wendy
Ce este: marca de fast-food Wendy’s a devenit bine cunoscută pentru tweet-urile sale pline de viață, populare și amuzante în ultimii ani, iar Instagram-ul său nu face excepție de la strategia sa inventivă de social media. Pagina sa de Instagram este un amestec magistral de fotografii cu mâncare tradițională, meme care fac apel la Gen Z și conținut generat de utilizatori, care asigură un feed foarte antrenant și distractiv.

Urmăritori: 1 milion

De ce funcționează: Wendy’s și-a făcut un nume pe rețelele de socializare prin intermediul tweet-urilor și a dus cu înțelepciune această strategie la celelalte platforme de social media. Strategia funcționează deoarece postările lui Wendy sunt cu adevărat amuzante și funcționează în diferite formate de meme; nu pare că încearcă prea mult să se raporteze la publicul lor. Wendy’s intercalează, de asemenea, conținutul culturii pop cu fotografii tradiționale și subtitrări referitoare la mâncarea sa, care păstrează conținutul împământat și legat de produs.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Google
Ce este: Google folosește Instagram ca loc de prezentare a produselor, oamenilor și ideilor sale, totul într-un stil Google inovator și artistic. Instagram-ul său prosperă din varietate, cu reels, grafică, fotografii și videoclipuri, toate prezentate în flux. Google a câștigat, de asemenea, succes cu adepții Instagram prin campania de conținut #MySuperG generată de utilizatori, încurajându-i pe adepți să creeze logo-ul iconic Google „G” din diverse materiale și modele folosind un hashtag de marcă.

Urmăritori: 12,2 milioane

De ce funcționează: Instagram-ul Google este o extensie perfectă și directă a mărcii sale – curată, artistică și atrăgătoare vizual, cu o mulțime de implicare a utilizatorilor.

Sursa foto: Unsplash

  • 5
  •  
  •  
  •  
  •