Iată care sunt brandurile de suflet ale clujenilor

branduri

Auchan, Altex, Marty, Catena, Interservisan si OMV sunt brandurile de suflet ale clujenilor, potrivit rezultatelor unei cercetări de piaţă realizată de agenţia de marketing Loopaa.

„La nivel de Cluj, de mult timp se simţea nevoia unui astfel de studiu. Este foarte interesant să vezi cum a evoluat marketingul din Cluj-Napoca şi să observi cum au reuşit să se impună brandurile în timp. Agenţia Loopaa acorda o importanţă deosebită părţii de research în complexul proces de creare a unei strategii de marketing, iar cercetarea de faţa este doar un prim pas în a descoperi realităţile economice existente, atât la nivel local, cât şi naţional”, a declarat Victor Gavronschi, Managing Director Loopaa.

Citeşte şi Top 8 cele mai bune reclame printate din lume, de la Burger King, la Chupa Chups

Sub sloganul „Brandurile tale de suflet din orașul tău de suflet”, cercetarea Loopaa oferă topuri ale mărcilor clujene, luând în calcul notorietatea brandurilor și frecvența de cumpărare, și divulga și ingrediente din rețetele lor de succes.

Potrivit rezultatelor obținute, cel mai îndrăgit magazin comercial este Auchan, urmat de Kaufland și Lidl, iar cel mai apreciat magazin de electrice și electrocasnice e Altex, apoi Domo și eMAG.

Citeşte şi Ce semnificație au culorile logo-urilor celor mai celebre branduri din lume- Galerie foto

Restaurantul în care majoritatea respondenților preferă să ia masă este Marty, la mică distanță situându-se KFC și Toskana. Interservisan e câștigătorul la categoria centre medicale private, urmat de Regina Măria și Medstar, iar, în ceea ce privește farmaciile, se pare că formula perfectă e deținută de Catena, locurile următoare fiind ocupate de Sensiblu și Remedium. OMV este liderul în cazul benzinăriilor, urmat de MOL și Petrom.

În cadrul studiului, sunt evidențiate și motivele care stau la bază alegerii unui anumit brand, fie ele situaționale sau emoționale, și sunt urmărite gradul de atașament față de o marcă și ușurința înlocuirii acesteia. Studiul este unul amplu, fiind chestionați peste 600 de clujeni, atât online, cât și offline.