60% dintre cadourile corporate cumpărate de companii sunt pentru angajaţi

88,4% dintre persoanele din mediul urban intentioneaza sa cumpere cadouri pentru cei dragi de Mos Nicolae

Companiile alocă în acest an bugete mai mari cu 50% pentru cadourile corporate, conform datelor FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România. Comenzile sunt făcute cu precădere de jucători mari din IT&C, telecomunicații sau transporturi, iar coșurile cu produse premium sunt oferite în proporție de 60% angajaților. 

Grupul FlorideLux, care are în portofoliu magazinele online de coșuri cadou premium CosurideLux.ro, a lansat, în octombrie, colecția corporate de Crăciun. Prețurile produselor variază între 80 de euro și 200 de euro, iar compania se așteaptă ca vânzările să se ridice la 100.000 de euro.

”Bonul de comandă va crește cu circa 50% față de perioada sărbătorilor de iarnă de anul trecut, întrucât noua colecție conține cadouri corporate cu o valoare medie de peste 100 de euro fiecare.  În funcție de dimensiunile companiei, ponderea coșurilor destinate angajaților și partenerilor diferă. Astfel, în timp ce firmele foarte mari oferă tuturor cadouri, IMM-urile fac comenzi doar pentru partenerii de afaceri, fiindcă angajații lor preferă bonsurile financiare”, declară Marius Dosinescu, CEO și Fondator FlorideLux.

În topul companiilor care oferă cadouri corporate se află și cele care furnizează diferite servicii, de la PR, advertising și până la dezvoltare software, pentru că vor să își întărească relația de business cu colaboratorii lor.

Citeşte şi Idei de cadouri pentru antreprenori