Cât investesc companiile din România în petrecerea de Crăciun pentru angajaţi

În ultimii ani, petrecerea de Crăciun a devenit o tradiție pentru tot mai multe companii multinaționale din România, fapt ce reiese din investiția organizațiilor în acest tip de evenimente: între 5.000 și 40.000 de euro, în funcție de numărul de angajați, de tematică și de locația aleasă.

Conform Creative&Bright, companie specializată în organizarea de evenimente corporate, investiția în astfel de evenimente pentru angajați este justificată de dorința tot mai mare a companiilor de a organiza evenimente de calitate împreună cu specialiști în domeniu, prin care angajații să se simtă valorizați și recompensați.

Deși unele companii doresc să organizeze petreceri în locații din afara Capitalei, majoritatea preferă să rămână în București și optează pentru evenimente tematice, căutând decoruri extravagante sau experiențe gastronomice inedite.

„Consider că petrecerea de Crăciun este una dintre puținele ocazii ale angajaților de a se întâlni în formulă completă, într-o atmosferă relaxantă, iar efectul interacțiunii în acest cadru e vizibil pe parcursul anului următor, în special în eficiența echipei.  Anul acesta, cererea pentru petreceri de Crăciun a crescut cu aproximativ 50%, iar cele mai multe solicitări sunt pentru petreceri tematice”, declară Dana Tudor Tănase, managing partner Creative&Bright.

Anual, companiile mari din România, în special multinaționalele, investesc între 15.000 și 70.000 de euro în evenimente corporate. Pe lângă petrecerea de Crăciun, cele mai căutate dintre acestea sunt petrecerile aniversare sau petrecerile pentru copiii angajaților, organizate de obicei în preajma zilei de 1 iunie.

Citeşte şi Sfaturi pentru petrecerile corporate de sărbători

  •  
  •  
  •  
  •  
  •