Cum arată piața amenajărilor de birouri după primul trimestru 2015

2016 a marcat o triplare a ofertei de spatii noi de birouri

Pe fondul unei piețe de birouri care cunoaște o dezvoltare efervescentă, datorită chiriașilor internaționali și care a ajuns anul trecut la aproximativ 2,2 milioane de metri pătrați la nivelul capitalei, așteptările în ceea ce privește amenajările de birouri sunt mari și promițătoare.

În acest sens, forFITOUT a reușit să își păstreze poziția în businessul amenajărilor de birouri prin multiple colaborări de succes ce poartă numele unor companii cu notorietate, atât din România dar și din străinătate.

Citește și forFITOUT: Răzvan Chert, noul manager al departamentului de Design

„Înregistram în primul trimestru al anului 2015, un interes pregnant din partea beneficiarilor care își doresc o amenajare optimizată și cererea de ofertare a fost cea mai mare din ultimii 3 ani. Putem estima că numărul mare de ofertări efectuate în primele 4 luni este de 10 ori mai are ca în 2014 iar mare parte dintre acestea urmează să se concretizeze în perioada imediat următoare. Situația actuală ar putea reprezenta un forcast pozitiv pentru anul 2015”, spune Cezar Gămulescu, Manager Partner forFITOUT.

Cezar Gamulescu1Atenți fiind la estimările specialiștilor care afirmă că piața de birouri va crește anul acesta și va atinge 110.000 de metri pătrați, firma forFITOUT își dorește să depășească cifra de afaceri de anul trecut, să își mărească echipa existentă cu specialiști în domeniul amenajărilor office, să-și mărească portofoliul cu proiecte în București dar și în străinătate, și nu în ultimul rând să-și devanseze competiția națională și internațională prin calitate, prețuri, soluții și termene de execuție. În primele luni ale anului 2015, valoarea proiectelor livrate depășește valoarea de 300.000 de euro.

Astfel, 2014 s-a încheiat pozitiv: beneficiari mulțumiți 100% de serviciile complete de office design, o cifră de afaceri de peste 700.000 de euro, proiecte livrate pentru companii precum: Floreasca Tower, Nepi, Global Finance, PricewaterhouseCoopers, Monsson Energy Trading, Honda Trading, Philip Morris, Arvato, Marsh Broker Asigurări, Qualitance, Romcarton, Lustic Braşov, CMC, Gorenje, Fater, Ergo, Pay Point, Piperea și Asociații, Generalli etc.

Totodată, anul 2014 s-a tradus și prin extinderea operațiunilor forFITOUT în străinătate, oferind servicii la cheie de amenajare interioară pentru Banca Națională a Libiei și pentru o clinică de stomatologie din Franța.

Strategia de business adoptată

Reprezentanții companiei susțin că secretul succesului lor stă în inovație, transparență în execuție, flexibilitate în negocieri și siguranță la nivelul întregului proiect.

Compania își urmează punct cu punct strategia de business adoptată pentru 2015 și nu pierde din vedere că bugetele au scăzut, dar recomandă tuturor clienților menținerea unui standard de calitate ȋn alegerea elementelor de design interior şi asigurarea unui confort angajaților, pentru a spori astfel calitatea mediului de lucru.

(Foto: forFITOUT)