MBI lansează primul concept de franciză internațională pentru industria financiară

MBI lansează primul concept de franciză internațională pentru industria financiară

După 2 ani de pregătiri, MBI lansează primul sistem de francize internaționale pentru industria financiară, disponibil atât în România, cât și în Ungaria, Slovacia și Cehia. Astfel, un total de 33 de magazine MBI vor fi deschise în fiecare țară.  Modelul de franciză permite înzecirea capitalul investit într-o perioadă de 5 ani și oferă multiple oportunități de carieră.

La momentul actual, MBI are peste 1 milion de clienți. Compania a devenit cunoscută și datorită serviciilor financiare private dezvoltate alături de parteneri precum MasterCard, Raiffeisen Bank International și C-Quadrat.

Citeşte şi Cele mai potrivite domenii în care să investească antreprenorii din România

Pentru a putea deține o franciză MBI, persoanele interesate nu au nevoie de experiență anterioară în industria financiară, spiritul de antreprenor și abilitățile de a conduce o echipă fiind mult mai importante.

Detaliile speciale de design și infrastructura magazinului – dezvoltate special pentru MBI de către arhitecți cu tradiție  – sunt disponibile pentru orice deținător de franciză la un cost redus. Mai mult decât atât, MBI le oferă persoanelor care dețin franciza acces la produse exclusive, dar și la o rețea de clienți deja existenți.

Un instrument este Passportul MBI, un card de loialitate cu funcțiile de plată ale unui MasterCard. Cu Passportul MBI, toți clienții primesc acces la serviciile de consultanță ale MBI, dar și la produse exclusive de lifestyle, cazări gratuite  la unul din cele 1700 de hoteluri ale „365  Holiday Plus Unlimited’’, discounturi consistente pentru serviciile accesate prin TuiTravel și multe altele. MBI cedeaza direct clienților toate provizioanele obținute din parteneriatele externe.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •