Un nou produs pe piaţa de leasing operaţional

Un nou produs pe piaţa de leasing operaţional

LeasePlan România, liderul pieței locale de leasing operațional, lansează LeasePlan Van, produs destinat companiilor care folosesc vehicule comerciale ușoare (LCV). Noutatea constă în aceea că oferta pune accentul pe tipul de autovehicol, respectiv autoutilitare.

Cele mai importante aspecte ale soluţiei puse pe piaţă de către compania de leasing operaţional sunt:

  • mobilitatea neîntreruptă;
  • optimizarea costurilor în regim de utilizare intensivă și kilometraje mari;
  • consultanță (prin personal specializat și dedicat) în alegerea corectă a autovehiculului și a echipamentelor auxiliare conform specificului activităţii clientului.

De exemplu, atunci când un autovehicul este imobilizat, LeasePlan oferă la schimb un autovehicul din aceeași categorie și cu aceleași echipamente auxiliare. Antreprenorii beneficiază de toate avantajele leasingului operațional pe durata de viață a autovehiculului: avans zero, indiferent de dimensiunea flotei, costuri previzibile și transparente și eliminarea riscurilor legate de revalorificarea bunului și variația costurilor cu mentenanța. În plus, rata plătită de antreprenor este corelată cu numărul de kilometri parcurși de autovehicul, astfel încât acesta plătește proporțional cu gradul de utilizare al autovehiculului, având în permanență acces la platforma de raportare on-line pentru a urmări evoluția costurilor pe servicii.

“Pentru antreprenori, orice oprire neplanificată a unei autoutilitare înseamnă pierderi. Fie că autovehiculul nu mai ajunge la destinație, fie că marfa se deteriorează, timpul înseamnă bani pentru oricine folosește un autovehicul în scop comercial. LeasePlan are acum soluția pentru a menține o flotă de vehicule comerciale „în mișcare”. După ce anul trecut am lansat oferta dedicată IMM-urilor, venim acum cu un produs dedicat companiilor care dețin flote LCV – Light Commercial Vehicle”, a declarat Bogdan Apahidean, Director General LeasePlan România.

Anul trecut, LeasePlan România a înregistrat o cifră de afaceri de 42,4 milioane de euro, în creștere cu 0,5% față de 2014, în timp ce portofoliul de autovehicule aflate în administrare s-a majorat cu 6%, la peste 11.000. Peste 80% din flota totală se află în regim “full service”, pentru restul asigurându-se doar servicii. În 2015, LeasePlan a adunat în portofoliu aproximativ 290 de clienţi, din varii industrii.

“Deși unii dintre clienții noștri și-au restrâns activitatea diminuând, în consecință, și flota auto, cererea puternică venită din rândul companiilor mici și medii ne-a asigurat o creștere puternică în 2015. Pentru anul 2016, estimăm o evoluție a cifrei de afaceri cu 3-5% și atingerea unui volum de 12.000 de autovehicule în administrare, bazându-ne pe o relație solidă cu clienții strategici, pe lansări de noi produse, dar și pe un interes crescut al companiilor din segmentul IMM-urilor”, a declarat în continuare Bogdan Apahidean, Director General LeasePlan România.

Despre LeasePlan

LeasePlan este o companie financiară olandeză specializată în mobilitate și management de flote auto. Serviciile sale constau în finanțarea în leasing operațional și administrarea  flotelor auto,  acoperind nevoile unei varietăți mari de clienți. La nivel mondial, compania are peste 7.200 de angajați dintre care 85% în filiale din afara Olandei. Flota totală în administrare numără peste 1,5 milioane de autovehicule, în 32 de țări.

LeasePlan România este liderul pieței de leasing operațional, cu un parc de peste 11.000 de autovehicule în administrare. Compania are în prezent 75 de angajați și este activă pe piața românească din 2007, oferind corporațiilor și firmelor mici și mijlocii prezente în România soluții complete și adaptate nevoilor lor de mobilitate.