Cristi Movilă este noul Country Manager VTEX România

VTEX este furnizor global al platformei unificate de comert pentru companii mari si una dintre cele mai importante platforme ecommerce din lume

VTEX, furnizor global al platformei unificate de comerț pentru companii mari și una dintre cele mai importante platforme ecommerce din lume, potrivit IDC MarketScape și Gartner, îl numește pe Cristi Movilă în funcția de Country Manager la VTEX România, de la 1 octombrie 2019.

„Punem tot mai mult împreună experiența noastră globală cu know-how-ul local și, prin faptul că îl avem pe Cristi Movilă în echipă, care cunoaște foarte bine piața locală de ecommerce, suntem pregătiți să accelerăm prezența în România și să punem la dispoziția clienților mai multe resurse, informații și know-how, pentru a-i sprijini în dezvoltarea afacerilor”, spune Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX.

România este o regiune tot mai importantă în ecosistemul VTEX, strategia pe piața locală vizând creșterea echipei, extinderea prezenței și susținerea clienților, oferind mai multe resurse, informații și know-how.

„În noul rol, îmi propun să consolidez poziția VTEX în România, astfel încât compania să devină principalul furnizor de soluții ecommerce pentru piața locală și pentru Europa Centrală și de Est și un partener cu experiență pentru clienții noștri. Vom crea o echipă puternică în România care, împreună cu echipele noastre globale, va oferi cele mai bune soluții de comerț electronic pentru companii mari și mijlocii”, spune Cristi Movilă, Country Manager VTEX România.

România este primul centru VTEX din regiune și parte importantă din strategia companiei de extindere în Europa Centrală și de Est. Pentru România, strategia VTEX vizează atingerea unui număr de opt clienți până la finalul acestui an și dublarea numărului lor, începând de anul viitor.

Cristi Movilă şi-a început cariera în comerțul electronic la 18 ani, când, în primul an de facultate, a lansat unul dintre primele magazine online de încălțăminte din România, pentru un brand local. Absolvent al Facultății de Informatică și al unui masterat în Inginerie Software, ambele în cadrul Universității București, a câștigat apoi experiență în Coty Cosmetics și, ulterior, în cadrul grupului Otter Distribution, unde s-a ocupat de strategia omnichannel, pentru toate brandurile din portofoliu, în România și în afara țării.