Dragoș Petrescu, noul președinte al Organizației Patronale a Hotelurilor și Restaurantelor din România

Dragoș Petrescu a fost ales în funcția de președinte al Organizației Patronale a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA). Petrescu preia mandatul de la Tinu Sebeșanu, care va deveni consilier de onoare.

”Sunt foarte mândru de ceea ce reprezintă HORA și de realizările organizației în primii 2 ani de la înființare. Multumesc colegilor mei pentru încrederea cu care m-au învestit și sunt convins că fiecare dintre noi are o contribuție esențială în dezvoltarea HORA pe termen mediu și lung. Pe lângă obiectivele economico-sociale stabilite la preluarea mandatului, o importanță deosebită o are extinderea organizației la nivel regional, prin cooptarea de noi membri relevanți din toate colțurile țării. Consider că solidaritatea și coeziunea membrilor HORA sunt atributele care vor face diferența pe piața de profil și în relația cu autoritățile și instituțiile de reglementare în domeniu”, a declarat Dragoș Petrescu.

Cine este Dragoș Petrescu

Dragoş Petrescu este cel mai important antreprenor din domeniul restaurantelor, având în portofoliu lanţurile City Grill, City Cafe, Trattoria Buongiorno, Caru’ cu Bere, Hanul Berarilor, Pescărușul.

Citește și: Angelo Zuccala, noul General Manager al hotelului Crowne Plaza Bucharest

Absolvent al Facultății Politehnice din București, Petrescu și-a început cariera în această industrie ca store manager și franchisor pentru gigantul american McDonald’s. Ulterior, a intrat în lumea afacerilor după ce a obținut prima franciză Shell. În 1999, antreprenorul a intrat în business-ul cu restaurante în anul 1999, într-o piață fără competiție, fiind creatorul și dezvoltatorul conceptului “convenience”. La circa un an de la intrarea pe piaţă cu propriul lanţ de restaurante, omul de afaceri s-a extins şi în segmentul cafenelelor, inaugurând City Cafe. În 2006 preia administrarea uneia dintre cele mai vechi berării din tara – Caru’ cu Bere.

Despre HORA

Membrii fondatori ai HORA sunt Argentine, Benihana, Biutiful, Caru’ cu Bere, Casa Di David, Casa Doina, City Grill, Crêperie d’Amour, Fratelli, Hard Rock Café, La Fattoria, La Mama, Loft, White Horse, conform HoReCa.ro.

HORA are următoarele obiective pe termen scurt și mediu : identificarea și cooptarea reprezentanților regionali, continuarea dialogului privind impozitul forfetar, continuarea dialogului cu Administrațiile Centrale și Locale în vederea reducerii fiscalității și a entitatiilor de control din industrie, reglementarea legislației abuzive în domeniul drepturilor de autor.

Citește și: În jur de 20 de hotelieri de pe litoral și-au mutat afacerile în Bulgaria

În primii doi ani de la înființare, HORA și-a lărgit în mod constant comunitatea, și a devenit entitatea reprezentativă a industriei ospitalității, participând activ la evenimente definitorii pentru contextul de business actual, precum: reducerea TVA-€“ului, eliminarea impozitării bacșișului, actualizarea OUG din OUG 91/2014 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, modificarea Legii nr. 349/2002 pentru prevenirea și combaterea efectelor consumului produselor din tutun în spațiile publice.

(Foto: pixabay.com)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •