Raiffeisen Bank a ajutat peste 1000 de clienţi IMM care au întâmpinat greutăţi în contextul pandemiei

Raiffeisen Bank a ajutat peste 1000 de clienti IMM care au intampinat greutati in contextul pandemiei

Raiffeisen Bank a ajutat în perioada 16 martie-16 aprilie peste 1000 de clienţi IMM, care au întâmpinat greutăţi semnificative în contextul pandemiei COVID-19, potrivit unui comunicat de presă al băncii.

Raiffeisen Bank menţionează că urmăreşte atent în această perioadă să-şi adapteze produsele, serviciile şi consultanţa la perioada absolut unică cauzata de efectele pandemiei Covid-19 şi de starea de urgenţă. Cele mai importante schimbări sunt accelerarea procesului de digitalizare şi adaptarea rapidă la situaţiile diverse prin care trec clienţii.

Citește și: Efectele coronavirusului. Peste 70% dintre companii nu au o strategie pentru astfel de situații

„Oferim soluţii dezvoltate intern, pe baza dialogului permanent cu firmele din portofoliu, dar şi adaptate la noutăţile legislative’ a spus Raluca Nicolescu, director Aria IMM la Raiffeisen Bank.

Astfel, Raiffeisen Bank a ajutat în ultima lună, 16 martie-16 aprilie, peste 1000 de clienţi IMM, care au întâmpinat greutăţi semnificative în contextul pandemiei COVID 19. Măsurile luate pentru clienţi sunt amânarea ratelor la credite şi prelungirea pe o perioada de la 3 la 12 luni a liniilor de credit scadente în perioada imediat următoare.

Totodată, banca a simplificat, în timp record, fluxurile interne şi documentaţia necesară, astfel încât aceste modificări să poată fi implementate cu un minim de efort din partea clientului, iar o parte dintre clienţi să beneficieze de prelungiri ale perioadei, fără să fie necesar să se deplaseze la bancă.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •