Romania va fi prezentă, din nou, la Global Product Committee

Răzvan Căpănescu, Chief Creative Officer la Leo Burnett Group, va reprezenta România la Global Product Committee (GPC), după o lungă perioadă de timp în care țara noastră a fost absentă de la această reuniune.

Răzvan Căpănescu va vorbi în numele Leo Burnett Group, la invitaţia lui Mark Tutssel, Chief Creative Officer, Worldwide. Prima ediţie din 2015 a Global Product Committee, un panel în cadrul căruia cei mai proeminenţi directori de creaţie ai Leo Burnett evaluează şi notează campaniile concepute de agenţiile parte din reţea, pe baza sistemului 7+, va avea loc în perioada 2-6 martie, în Zürich.

“Ma bucură enorm şi mă onorează invitaţia de a participa la GPC. Merg acolo însă mai ales pregătit să învăţ şi mai mult. Să fiu ascultat în fiecare zi ca la tablă – pentru că, de altfel, chiar aşa va fi :) – dar să mă bucur 5 zile de compania unora dintre cei mai buni oameni din industrie. Nu ai şansa în fiecare zi să joci în echipa all star, voi preţui fiecare minut”, a declarat Răzvan Căpănescu.

Participarea lui Căpănescu la GPC vine ca o confirmare a misiunii însuşite în octombrie 2014, aceea de a ridica standardul pentru produsul creativ local şi de a încinge din nou competiţia.

Răzvan Căpănescu este, din octombrie 2014, Chief Creative Officer la Leo Burnett Group (care include Leo Burnett, iLeo și Arc). Director de creație recunoscut și premiat la nivel local și internațional, Căpănescu a fost Chief Creative Officer la Publicis România, agenție pe care a transformat-o din punct de vedere creativ, unde a caștigat pitch-uri internaționale și pentru care a reușit să exporte creație în Europa, Asia și America de Sud. Căpănescu are peste 17 ani de experiență în publicitate și a mai lucrat pentru agenții precum Saatchi&Saatchi, Ogilvy, McCann.

Global Product Committee (GPC) se petrece de patru ori pe an şi are drept obiectiv evaluarea şi îmbunătăţirea procesului creativ la nivel de reţea, identificarea de noi oportunităţi de comunicare, transferul de cunoştinţe şi experienţe, creşterea standardului de creativitate al fiecărui birou.

(Foto:  Leo Burnett Group Romania)