Prima enciclopedie în engleză a vacanțelor în România

Vacante

În contextul în care piața de turism intern a crescut în ultimii cinci ani cu peste 65%, iar anul 2016 va fi anul cu cea mai mare dezvoltare din ultimul deceniu, Bibi Touring Touroperator, touroperator specializat pe vacanțe în România, a lansat la Târgul Național de Turism, prima enciclopedie a turismului românesc în limba engleză: „The Big Book of Romanian Travel”.

Lansarea a fost susținută de ambasadorii turismului românesc prezenți la eveniment: Octavian Bellu – Ambasador al Turismului Românesc, Grigore Lese – Ambasadorul Turismului Rural, Ovidiu Lipan Tandarica – Ambasador Onorific al Turismului Românesc, Anca Nedea – Președintele Autorității Naționale pentru Turism și Corina Martin – Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Litoral – Delta Dunării.

„Pentru ca potențialul țării noastre să fie cunoscut în rândul cât mai multor turiști străini, după ce am lansat, anul trecut, ediția în română, anul acesta ne adresăm și turiștilor de peste hotare și aducem pe piață prima enciclopedie în limba engleză: „The Big Book of Romanian Travel”. Aceasta este cea mai amplă publicație dedicată turismului românesc, cu peste 700 de pagini despre toate destinațiile turistice din România, un catalog ce cuprinde 1.000 de hoteluri, în 100 de staţiuni, pentru 10.000 de vacanţe.” a declarat Adrian Voican, director general Bibi Touring.

„Știu că cei mai multi turiști, în grupuri organizate, sunt japonezii și chinezii. Deci propun traducerea acestei enciclopedii și în limbile respective”, a spus Octavian Bellu, Ambasador al Turismului Românesc.

„Peste tot este o înflorire a turismului românesc, deci merită investit în turismul românesc. Este o investiție aproape sigura și de valoare”, a declarat Ovidiu Lipan Ţăndărică – Ambasador Onorific al Turismului Românesc.

„Am sesizat la acest târg de turism noi trenduri, valabile pentru industria de turism din România. Primul este faptul că toți am îmbrățișat conceptul de management integrat al destinațiilor, vrând să ne creștem destinațiile din România și să fim mândri de ele, iar al doilea trend este ca am învățat cu toții să facem competiție care duce la performanță. Este o competiție pozitivă pentru a crește piața turistică în general. Acest lucru mă bucură foarte mult și susțin creșterea pieței de turism și, în special, a celei de turism intern atât cu turiști români, cât și cu străini. În acest sens, The Big Book of Romanian Travel este pasul urmator pentru promovarea țării noastre și îi felicit pe cei de la Bibi Touring Touroperator pentru inițiativă și pentru efortul depus.” a spus Anca Nedea – Președintele Autorității Naționale pentru Turism.

The Big Book of Romanian Travel este un instrument foarte util atât pentru cultura generală a agentului de turism, cât şi pentru lucrul direct cu clienţii. Astfel, turiștii străini, dar și români, îşi vor putea planifica vacanţa, ”oriunde în România”, în cele opt regiuni turistice a căror faimă a depăşit de mult graniţele ţării: Delta Dunării, Litoralul Mării Negre, Valea Oltului, Valea Prahovei, Banat-Crişana, Transilvania-Maramureş, Moldova-Bucovina.

Citeşte şi Infrastructura defectuoasă din România, principala problemă a industriei turismului

  •  
  •  
  •  
  •  
  •