BT Club lansează două noi proiecte de educaţie financiară, dedicate IMM-urilor şi start-up-urilor

BT Club lansează două noi proiecte de educaţie financiară, dedicate IMM-urilor şi start-up-urilor
BT Club lansează două noi programe de educaţie financiară dedicate antreprenorilor care au companii aflate la început de drum sau viitorilor întreprinzători, Seminarul de inteligență financiară şi Seminarul Idei practice pentru primele luni de start-up. Acestea se vor desfăşura, fiecare, pe parcursul a aproximativ doi ani.
Clubul este o inițiativă a Băncii Transilvania şi are ca misiune susținerea culturii şi educației antreprenoriale. Este primul program de acest gen de pe piața bancară din România şi a fost lansat acum 10 ani. Bugetul mediu anual al BT Club, dedicat educației, este de 150.000 euro.
Citeşte şi „Fluent în Finanțe”, o inițiativă a BVB pentru educarea financiară a angajaților
Programele sunt organizate în cadrul unui tur planificat în cele mai reprezentative orașe din țară. Cursurile se adresează tuturor antreprenorilor, iar înscrierea se face pe siteul btclub.ro, gratuit.
• Seminarul de inteligență financiară este destinat celor interesați de educația proprie, ca premisă a unei gestionări mai bune a finanțelor personale şi ale firmei, cu impact asupra creșterii calității vieții. Acesta este susținut de Eusebiu Burcaş, consultant în domeniul managementului banilor şi trainer financiar.
• Seminarul Idei practice pentru primele luni de start-up este dedicat viitorilor antreprenori. Programul va fi implementat în colaborare cu Magnoliu Stan, care are o experiență complexă atât în domeniul consultanței și al trainingurilor, cât și în domeniul antreprenoriatului.
BT Club şi Banca Transilvania estimează că de aceste două programe vor beneficia peste 20.000 de persoane fizice şi juridice, cu o medie de 200 de participanți/curs.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •