De la start-up cu doar patru angajați și trei autocare la gigant european în tehnologia de călătorie

autocare

Platforma de e-commerce și tehnologie FlixBus s-a transformat dintr-o mică firmă start-up cu doar patru angajați și trei autocare într-unul dintre principalii inovatori din Europa în tehnologia de călătorie, numărând în prezent peste 1000 de angajați și peste 60 de milioane de pasageri transportați.

„Suntem o combinație de start-up tehnologic, e-commerce și companii tradiționale de transport de călători. Fără digitalizarea proceselor de afaceri din spatele autocarelor și al șoferilor, succesul acestei companii nu ar fi fost posibil”, ne-a declarat Daniel Krauss, cofondator și CIO al FlixBus.

Digitalizarea în sectorul tradițional de autocare

În urmă cu trei ani, firma start-up FlixBus și-a început călătoria cu doar 3 autocare. Astăzi, FlixBus este furnizorul de transport de persoane interurban comod, la prețuri accesibile și în condiții de siguranță cu mai mare rețea internațională europeană formată din peste 100.000 de curse zilnice și peste 60 de milioane de pasageri de la începutul activității.

În momentul de față, Grupul FlixMobility dispune de peste 1.000 de autocare la peste 250 de parteneri independenți de transport. Această dezvoltare nu ar fi posibilă fără o cooperare eficientă cu partenerii de transport independenți care operează în cadrul rețelei, în timp ce FlixBus se concentrează pe rețea, pe planificarea capacității, pe managementul calității, pe vânzări și pe marketing.

Bazâdu-se pe o tehnologie superioară, compania oferă călătorii, rezervări și gestionare a întârzierilor informatizate prin intermediul aplicației sale mobile, network development pe bază de date, precum și prețuri dinamice similare cu cele ale liniilor aeriene. FlixBus, alături de partenerul său Atlassib, au făcut posibil ca România să se alăture acestei rețele în continuă dezvoltare care transformă modul în care călătoresc oamenii.

Capitala București și alte nouă orașe din România sunt conectate direct la Viena, Linz și Salzburg, de unde călătorii își pot continua cu ușurință călătoria către alte țări din rețeaua verde. Cu aceste curse la prețuri accesibile, pasagerii pot călători de sărbători în unele dintre cele mai cunoscute stațiuni de schi sau de iarnă.

„Digitalizarea transportului de pasageri cu autocarul stă la baza activității firmei, deoarece numai prin procese digitale putem asigura o ofertă de înaltă calitate și o extindere rapidă a rețelei internaționale pentru toți cei 60 de milioane de călători care folosesc Flixbus în întreaga Europă”, a declarat Krauss.

Citeşte şi Transportatorul auto german FlixBus intră pe piaţa din România