Peste 200 de participanţi din 25 de ţări au dezbătut la București, cele mai calde subiecte ce ţin de Business Diplomacy

Peste 200 de participanti din 25 de tari au dezbatut la Bucuresti cele mai calde subiecte ce tin de Business Diplomacy

Bursa Română de Afaceri a organizat în parteneriat cu Centrul de Strategii Aplicate, cea de-a treia ediţie a International Business Diplomacy Conference / Diplomacy360. Ediţia de anul acesta a Conferinţei, a continuat seria de dezbateri pe tema Business Diplomacy demarate de Bursa Română de Afaceri încă din anul 2015, și a prilejuit și lansarea programului internaţional Diplomacy360 care a exemplificat legătura diplomaţiei cu alte sectoare de activitate precum cel cultural, media & jurnalism, sport, public, securitate informatică și digitală, climă și nu în ultimul rând administrarea orașelor.

Diplomacy360 își propune să fie o platformă internaţională de comunicare și relaţionare între diplomaţi din diverse ţări și oameni de afaceri, persoane cu putere de decizie din companii locale și internaţionale, precum și alţi experţi din diverse domenii de activitate din ţară și străinătate. 

Anul acesta, în cadrul Conferinţei au fost prezenţi peste 200 de participanţi reprezentând 25 de ţări. Participanţii au beneficiat de un conţinut actual și divers prezentat de către 20 de speakeri din 8 ţări.

Paradigmele de lucru se schimbă rapid, sensibil, influențate de factori geopolitici, tehnologici și economici, care nu mai țin doar de elementul național. Aceste schimbări generează atât amenințări, cât și oportunități pentru organizații și companii, de aceea principalele teme abordate au fost:

·  Modalităţile de adaptare și dezvoltare a afacerilor la noile paradigme ale secolului XXI;

·  Sinergia dintre diplomaţie și business. Exemple de utilizare a diplomaţiei în dezvoltarea afacerilor din sectorului bancar, a afacerilor din IT, a turismului medical, a industriei de cinematografie etc;

·  Necesitatea de a colabora atât pe plan regional cât și global pentru dezvoltarea afacerilor, de unde a reieșit necesitatea ca oamenii de afaceri să dobândească noi competenţe specifice diplomatului;

·  Afacerile guvernamentale globale într-o perioadă marcată de numeroase schimbări geopolitice;

·  Diplomaţia clasică într-o lume aflată într-o continuă schimbare;

·  Protejarea informaţiilor confidenţiale din cadrul Companiei;

·  Nevoia de competenţe diplomatice în construirea de alianţe strategice și deschiderea de noi piețe internaționale;

·  Legătura diplomaţiei cu alte domenii de activitate: Cyber Diplomacy, Media & Journalism Diplomacy, Climate Diplomacy, City Diplomacy, Digital Diplomacy, Sport Diplomacy, Cultural Diplomacy, Corporate Diplomacy;

·  Negocieri în situaţii de criză;

Citește și Modificări în legislația imigraționistă: România ia măsuri pentru acoperirea lipsei forței de munca