Bayer lansează o nouă iniţiativă globală de crowdsourcing

Bayer lansează o nouă iniţiativă globală de crowdsourcing

Bayer lansează Grants4Indications cea de-a cincea sa iniţiativă globală de crowdsourcing. Acest ultim program de finanţare pe internet promovează explorarea unor noi indicaţii, cu scopul de a descoperi noi zone terapeutice potenţiale pentru compuşii Bayer.

Grants4Indications este parte a conceptului global Bayer de inovaţie deschisă, care include deja o serie de iniţiative de crowdsourcing şi colaborare precum CoLaborator, o zonă de incubator atractivă pentru tinerele companii din domeniul ştiinţelor medicale cu sediul în Berlin sau San Francisco.

Mai mult, Bayer şi American Association for Cancer Research (AACR – Asociaţia Americană pentru Cercetarea Cancerului) au anunţat recent iniţierea AACR-Bayer Innovation and Discovery Grants „Burselor de Finanţare AACR-Bayer Innovation and Discovery. Acest program va promova principiile cheie ale iniţiativei Bayer Grants4Targets, cu accent pe ramura oncologiei: furnizarea unor noi opţiuni de tratament pentru tipurile de cancer cu nevoi medicale încă neacoperite, încurajarea inovaţiei şi a transpunerii ideilor din cercetarea de bază la noi medicamente şi, nu în ultimul rând, promovarea colaborării între grupurile academice şi industria farmaceutică. Iniţiativa Bayer Grants4Targets asigură transpunerea ideilor de la cercetarea de bază la medicamente inovatoare, prin burse de finanţare pentru cercetare asupra unor noi ţinte medicamentoase în diverse indicaţii terapeutice.

Citeşte şi Absenţa inovaţiei înseamnă moarte sigură

Grants4Targets a fost lansat în anul 2009 şi marchează prima iniţiativă Bayer de crowdsourcing. De atunci, au fost lansate şi alte iniţiative de acest gen. Grants4Targets, Grants4Apps şi iniţiativa nou lansată Grants4Indications sunt programe de inovaţie deschisă care oferă burse de finanţare pentru oamenii de ştiinţă din cadrul universităţilor, al institutelor de cercetare academică şi companiilor nou-înfiinţate sau dezvoltatorilor IT din domeniul medical din întreaga lume, pentru a susţine proiecte specifice. Prin intermediul programului web PartnerYourAntibodies, Bayer caută anticorpi noi, care au legătură în special cu domeniile de cercetare ale companiei.

CoLaborator, incubatorul de cercetare al Bayer, le oferă companiilor tinere din domeniul ştiinţelor medicale posibilitatea de a le amenaja laboratoarele de cercetare în campusurile de cercetare ale diviziei de produse farmaceutice Bayer din San Francisco, SUA şi, respectiv, Berlin, Germania. Conceptul incubatorului le oferă companiilor tinere spaţiu de laborator şi acces la informaţiile şi infrastructura de cercetare ale companiei, precum şi un prim punct de contact în căutarea de opţiuni de parteneriat în industria farmaceutică. Cu ajutorul CoLaborator, Bayer a creat un mediu propice promovării cercetării şi inovaţiei în domeniul ştiinţelor medicale.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •