IMWorld 2015 în Social Media

de Iulia Cimpoeru

Pentru a ne face o imagine a modului în care s-a prezentat Internet & Mobile World 2015 (IMWorld) în Social Media, am făcut o selecție a celor mai sugestive postări și interacțiuni, astfel încât să vedem cum a arătat evenimentul în Social Media, cu alte cuvinte, ce au văzut cei care n-au putut fi prezenți.

Postările care s-au remarcat prin originalitate și conținut sunt următoarele:

Anastasia Emmanuel (@MiniAnastasia) , Director European Technology&Design, urmărită pe Twitter de 18K utilizatori, a postat:

anastasia post

Simon Gosling (@sigosling), CEO Happy Finish a postat pe Twitter:

twitter

Pe Facebook, în data de 8 octombrie , după finalizarea evenimentului:

1 Simon Gosling 8 oct

Paul Ardeleanu (@pardel) a surprins atmosfera și amploarea IMWorld 2015:

paul ardelean

Daniela P. Butcu (danib1977), IBM Digital strategist Italy:

daniela c

daniel p

Botesteanu (@botesteanu), Enablement Services Manager and PMP® at Oracle, impresii după prezentarea lui Ralph Simon:

botestereanu

Conversație: Botesteanu- Jan Willem Alphenaar:

conversatii

Vlad Babu (@VLADBABU) precizează:

vlad babu

Agenția VivaKi (@VivaKi) din Chicago, lider global în soluții digitale a postat:

vivaki

Jeremy Abbett (@jeremytai), Creative Evanghelist Google, a spus despre prezentarea Anastasiei Emmanuel (The hardware evolution:changing the way productus are made”) următoarele:

jeremyr

Raluca Alexe, Digital Media Project Manager Bancpost, a fost atrasă de următorul aspect în prezentarea lui Istvan HaiderKKer, Country Manager la BlaBlaCar:

raluca alexe

Cristi Dorombach (piticu.ro) a remarcat:

cristi dorombach im world

 

Sursa foto: IMWorld