Lansările Sony la CES 2016: De la televizoare 4K HDR la sistem de analiză a pielii

Lansările Sony la CES 2016: De la televizoare 4K HDR la sistem de analiză a pielii

Sony a prezentat, în premieră la CES – ediția 2016, noua gamă de produse pentru acest an. CES (International Consumer Electronics Show) are loc între 6.01 – 09.01.2016, în Las Vegas, Nevada.

 

 

Dintre produsele lansate la CES 2016, televizoarele Sony 4K Bravia pun accent pe calitatea imaginii și pe design. Gama de produse audio Sony le oferă utilizatorilor modalități diferite de redare a muzicii, de la High-Resolution Audio („Hi-Res”), la extra bass. Și nu în ultimul rând, produsele care alcătuiesc conceptul Life Space UX se integrează în spațiile de locuit și redefinesc modul în care experimentăm divertismentul. Sony va lansa noi produse din toate aceste game pe parcursul lui 2016.

 Cele mai importante produse și prototipuri prezentate

4K Bravia

Sony a inclus suportul HDR (High Dynamic Range) în tehnologia 4K. HDR oferă cea mai bună calitate a imaginii disponibile în prezent, stabilind un nou standard de strălucire și apropiindu-se de imaginile reale, prin contrastul puternic și reproducerea culorilor. Începând cu acest an, modelele Sony Bravia vor purta noul logo „4K HDR”.

 

Mai mult, Sony a prezentat, în premieră, în cadrul conferinței de presă, aplicația Ultra, dezvoltată de Sony Pictures Home Entertainment, care va fi lansată anul acesta în SUA. Cu ajutorul ei, utilizatorii vor putea rula pe televizoarele Bravia filme și emisiuni în format 4K HDR, din biblioteca digitală 4K a Sony Pictures.

 

Audio

 

Sony a adăugat trei noi produse seriei h.ear, care oferă claritate High-Resolution Audio („Hi-Res”), urmând, în același timp, tendințele din lumea fashion. „h.ear go” este o boxă portabilă Hi-Res wireless, în timp ce „h.ear on Wireless NC” și „h.ear in Wireless” sunt căști bluetooth care completează seria lansată anterior.

În plus față de produsele Hi-Res, Sony anunță și completarea gamei Extra Bass (XB), cu produse care oferă un sunet puternic și de înaltă rezoluție, precum: căștile MDR-XB650BT, boxele wireless SRS-XB3 și SRS-XB2 și sistemul audio de mare putere GTK -XB7.

 

O parte dintre produsele audio lansate acum vor beneficia și de noua funcție Wireless Surround, care permite realizarea cu ușurință a unui home-theater Sony, prin conectarea wireless între sound-bars și boxe portabile.

 

Digital Imaging

 

Modelul FDR-AX53 4K Handycam este dotat cu un nou obiectiv ZEISS cu zoom optic 20x și un nou senzor care, datorită dimenisiunii pixelului mai mare cu 1,6x, beneficiază de un nivel de sensibilitate mult mai mare decât predecesorul său. FDR-AX53 include, de asemenea, tehnologia Balanced Optical SteadyShot, care reduce efectul de blurare în orice mod de înregistrare, fie că vorbim de cadre largi sau prim-planuri și permite înregistrări fidele în format 4K chiar și atunci când se filmează de la distanță. Camera vine cu un algoritm nou adaptat AF, Fast Intelligent AF, și o nouă structură a microfonului care permite captarea sunetelor din cinci direcții, oferind senzația unei ambianțe realiste.

 

Citește și Ce tehnologii va prezenta LG Electronics la CES 2016

 

Noua cameră video Handycam HDR-CX675 HD are sistem de stabilizare a imaginii pe 5 axe, posibil datorită tehnologiei Balanced Optical SteadyShot™ de la Sony, îmbunătățită cu noul mod Intelligent Active, care compensează pentru mișcările camerei chiar și în alergare. Atât HDR-CX675, cât și modelul mai ușor și mai compact HDR-CX455 sunt echipate cu Fast Intelligent AF. HDR-CX455 are și un amplificator 5.1 canale care face mult mai ușoară înregistrarea unei imagini de înaltă calitate, cu imagini și sunet clare.

 

Linia Sony de Action Cam-uri cu SteadyShot este completată cu HDR-AS50R, care include Live-View Remote. Această telecomandă cu noi comenzi intuitive oferă control deplin asupra Action Cam-ului de la distanță. Noile carateristici ale acestui model cuprind efecte de time-lapse 4K și capacitatea de a filma sub apă la adâncimi de până la 60 de metri, cu condiția să fie folosit cu carcasa subacvatică din dotare.

 

Life Space UX 

 

Life Space UX, conceptul de design interior gândit de Sony, propune schimbarea fundamentală a modului în care interacționăm cu mediul înconjurător și experimentăm divertismentul.

 

Sony a lansat deja în Japonia primul bec din lume care are un difuzor încorporat și permite redarea muzicii. Becul LED Bulb Speaker va fi lansat și în SUA în prima jumătate a anului fiscal 2016. Un alt produs ce va fi lansat în Japonia în primăvară este proiectorul portabil sub forma unui cub de 10cm, Portable Ultra Short Throw, dotat cu boxe interne și baterii.

 

La standul Sony de la CES sunt disponibile și alte categorii de produse, precum: senzorii inteligenți Smart B-Trainer și Smart Tennis (sport), sistemul de analiză a pielii BeautyExplorer, precum și produse dezvoltate în cadrul noului incubator de business al Sony, „Seed Acceleration Program”.