Studiu: cum conectează brandurile realitatea la lumea digitală

digital

De la cumpărături folosind Snapchat și ambalaje care îți încarcă telefonul până la Facebook ca platformă de streaming pentru jocuri, Trend One Report arată ca brandurile dezvoltă soluții ce oferă consumatorilor posibilitatea de a conecta realitatea la lumea digitală, răspunzând în același timp la nevoile acestora de mobilitate, integrare și conectivitate.

MBI, francizor internațional, consultant financiar și de lifestyle, în parteneriat cu Trend One, a lansat cea mai nouă ediție a Executive Trend Report. Acesta prezintă unele dintre cele mai interesante tendințe de comportament al consumatorilor digitali și exemple de tehnologii inovatoare dezvoltate de companii de renume din întreaga lume.

Cumpărături cu Snapchat

Magazinul de cosmetice Sephora permite acum clienților să cumpere produse folosind Snapchat. Aceștia pot face o poză din Snapchat produselor Sephora de care sunt interesați și o pot încărca apoi pe aplicația ShopStyle. Aplicația identifică produsele fotografiate și apoi caută pagina web corespunzătoare acestora de unde clienții pot selecta ultimele detalii pentru a-și finaliza cumpărăturile.

Facebook devine o platforma de streaming pentru jocuri

Facebook a făcut un parteneriat cu compania producătoare de jocuri Blizzard pentru a integra opțiunea de Facebook Live cu cel mai recent joc al lor – Overwatch. Acest lucru permite utilizatorilor să găsească pe News Feed prieteni care folosesc interfața Facebook Live pentru a difuza live jocul către prieteni, să distribuie conținut legat de acesta și să comenteze pe joc în timp real.

Ambalaje care încarcă telefoane mobile

Pentru a promova meniul său 5 în 1 în India, lanțul de restaurante KFC a lansat o cutie care conține, pe lângă meniul normal de mâncare, un cablu și o stație de încărcare pentru telefoanele mobile. Cutia a fost numită „Watt a Box”, are două porturi USB și poate încărca atât telefoanele cu Android, cât și cu iOS.

Încălțămintea inteligentă înlocuiește accesoriile de fitness

Lenovo a prezentat recent încălțările sport inteligente ce pot înlocui accesoriile de fitness. Acestea numără pașii făcuți, timpul petrecut la alergare, caloriile arse și pulsul, fiind conectate la o aplicație care analizează și vizualizează datele utilizatorului. De asemenea, pe lateralul acestora există un mic display care afișează starea de spirit a purtătorului cu ajutorul emoticoanelor.