The Marque, rețeaua de socializare a oamenilor de afaceri

Londonezul Andrew Wessels a pus bazele unei reţele de socializare online, dedicate exclusiv profesioniştilor din lumea afacerilor. Rețeaua se numește The Marque, iar pentru a deveni membri, oamenii de afaceri trebuie să plătească un abonament anual de 1.500 de dolari.

The Marque nu este prima reţea de socializare dedicată profesioniştilor din business, care au succes în domeniul lor de expertiză. Cu ce diferă aceasta de celelalte, pentru a justifica abonamentul anual de 1.500 de dolari? Potrivit Forbes, The Marque promite să funcționeze de la sine pe partea de „socializare” şi actualizarea profilului membrilor. Astfel, rețeaua va fi întrețiunută de către experții rețelei de socializare, în numele membrilor.

Serviciul fondat şi lansat de londonezul Andrew Wessels (foto) este disponibil la adresa themarque.com, şi are deja 50 de membri fondatori, printre care se află manageri de top precum Ric Lewis, CEO al Tristan Capital Partners şi Nadja Swarovski, membră în consiliul director al afacerii cu cristale Swarovski a familiei sale. De asemenea, miliardarul britanic Charles Dunstone, al cărui nume este legat de domeniul telefoniei mobile în Marea Britanie, finanţistul Ben Goldsmith şi mogulul din domeniul imobiliar Nick Candy sunt membri ai The Marque.

Filtrele de acces, foarte stricte

Potrivit lui Wessels, după ce va dobândi un număr minim de membri, reţeaua va continua să crească exclusiv pe baza invitaţiilor trimise de membri altor profesionişti. Membrii The Marque au voie să invite doar maximum cinci persoane în reţea, scopul final al lui Wessels fiind calitatea şi nu cantitatea membrilor. The Marque ar urma să fie o reţea cu câteva mii de membri, nu milioane.

Noii invitaţi vor fi verificaţi de echipa din spatele rețelei de socializare, pentru a evita includerea în reţea a rudelor sau cunoscuților care are nevoie de o slujbă și nu sunt profesioniști în business.

”Avem reguli clare despre cine poate fi recomandat. Trebuie să fie directori cu experienţă, parteneri în instituţii bancare şi companii de pe piaţa de capital. Trebuie să fie oameni implicaţi în decizii care fac afacerile să funcţioneze”, a explicat Andrew Wessels.

Ţinta reţelei nu este să aibă membri bogaţi, ci membri care au succes în domeniul lor de expertiză. Conform The Marque, succesul înseamnă ”o contribuţie semnificativă în domeniul lor de expertiză, fie că este vorba despre afaceri, acte caritabile sau sport”. Mai mult, Wessels a adăugat că The Marque este ”un club bazat pe succesul profesional”, iar studiile nu au nicio importanță.

În plus, vicepreședinții marilor companii ar putea să nu fie acceptaţi.

(Foto: The Marque)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •