Un birou organizat îmbunătățește productivitatea

Un birou organizat imbunatateste productivitatea

Un birou organizat îmbunătățește productivitatea și imaginea profesională. Obiectele inutile vă pot distrage atenția, astfel că vă pierdeți concentrarea de la sarcinile importante. Iată câteva sfaturi simple pe care le propune OfficeTeam pentru a vă organiza biroul.

Inspirați-vă de la colegi sau de pe diverse platforme online, precum Pinterest. Adunați câteva idei și încercați diferite aranjamente până veți găsi ceea ce vi se potrivește.

Evitați să umpleți monitorul cu notițe post-it. În schimb, le puteți converti în fișiere electronice.

Reduceți colecția de fotografii la câteva dintre cele preferate.

Ascundeți într-un sertar sau într-o cutie toate obiectele pe care nu le utilizați zilnic (lipici, capsator, perforator etc).
Aruncați sau reciclați documentele, dosarele și publicațiile vechi. Depozitați arhivele într-un dulap destinat acestora.

Folosiți clame sau sfori pentru a lega și pentru a ascunde cablurile inutile.

În timp ce vă organizați locul de muncă, aruncați o privire și în „biroul” virtual. Organizați-vă e-mailurile și sortați documentele. Ștergeți fișierele inutile pentru a elibera spațiu și pentru a găsi mai ușor informațiile importante.

La sfârșitul fiecărei zile, ștergeți suprafețele atinse frecvent, cum ar fi telefoanele și tastaturile.

Acestea sunt sugestiile noastre pentru a vă menține biroul organizat. Voi ce alte obiceiuri bune aveți?

Citește și: 4 soluții pentru a îmbunătăți atmosfera de la birou

(Foto: www.unsplash.com)