Un studiu din Boston Consulting Group sugerează că o creștere a diversității echipelor de conducere duce la o inovație mai bună și la o performanță financiară îmbunătățită. Companiile care au raportat diversitate peste medie pe echipele lor de conducere au raportat, de asemenea, venituri din inovare cu 19% mai mari decât cele ale companiilor cu o diversitate de conducere sub medie.
Conform datelor SCORE, companiile mici cu diversitate peste medie au câștigat 45% din veniturile lor prin inovație. Echipele diverse iau decizii de două ori mai repede, cu jumătate din numărul de întâlniri necesare, iar deciziile lor oferă rezultate cu 60% mai bune, scrie business.com.
Iată câteva dintre strategiile pe care le puteți implementa în afacerea dvs. pentru a stabili o cultură a diversității și incluziunii.
Dezvoltați o strategie de angajare incluzivă
Diversitatea începe cu practicile de angajare. Puteți crește diversitatea prin lărgirea grupului de recrutare, elaborarea de descrieri clare și inclusive de locuri de muncă, asigurarea că planurile de angajare reprezintă diversitatea, implementarea unui proces de interviu structurat și crearea unui proces de angajare „în orb”.
Lărgirea bazinului de recrutare
Pentru a dezvolta un program de recrutare care să susțină obiectivele diversității, recrutați dintr-o mare varietate de surse, inclusiv universități și forumuri de muncă online care se concentrează pe diversitate. Lărgirea spectrului de recrutare prin luarea în considerare a solicitanților cu experiență, dar și fără, va face, de asemenea, procesul de recrutare mai incluziv.
Evitarea limbajului părtinitor în fișele postului
Personalizați limba în postările dvs. pentru a atrage o gamă variată de solicitanți. Pentru a dezvolta astfel de procese de recrutare, examinați fișele postului și eliminați orice formulare care include prejudecăți inconștiente. Cercetările de la Textio au descoperit că expresii și cuvinte precum „personalitate orientată spre succes”, „muncesc din greu, „concurează”, „nemilos” și „menține controlul” folosit de către unele companii tehnologice în listările de locuri de muncă, statistic, au dus la o proporție mai mare de aplicații de la bărbați. Această cercetare confirmă faptul că unele cuvinte de gen asociate cu masculinitatea pot descuraja candidații de sex feminin.
Asamblarea unui grup de interviu divers
Când creați un plan de angajare, țineți cont de diversitate. În mod ideal, grupul ar include cel puțin trei membri din organizație, reprezentând o varietate de niveluri, vârste, culturi, medii și credințe. Această strategie poate înlesni îmbunătățirea procesului de angajare prin reducerea probabilității de părtinire, creșterea percepției de echitate, permițând un domeniu de evaluare mai mare.
Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă
Implementarea unui proces de interviu structurat
În formatul de interviu structurat, tuturor candidaților le sunt puse aceleași întrebări în aceeași ordine. Se folosește o scală comună de evaluare, iar toți intervievatorii sunt de acord cu răspunsuri acceptabile. Coerența în procesul de interviu asigură compararea candidaților pe baza acelorași întrebări, nivelând terenul de joc pentru toți candidații. De asemenea, s-a dovedit că interviurile structurate au de până la opt ori puterea predictivă de a identifica cel mai bun candidat în comparație cu interviurile nestructurate.
Crearea unui proces de angajare orb
Cercetările arată că informațiile anterioare interviului afectează în mod semnificativ impresiile formate în timpul interviului. Îndepărtarea informațiilor de identificare personală, cum ar fi sexul, rasa și alte demografii din aplicații, poate reduce prejudecățile. Acest proces de angajare se concentrează pe experiența și realizările candidaților și produce decizii de angajare mai bune.
Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul
Oferiți educație și instruire pentru diversitate
Puteți susține diversitatea în organizația dvs. prin educație și instruire. Fiți transparent cu privire la istoricul companiei dvs. în legătură cu diversitatea și incluziunea, evidențiind greșelile din trecut, precum și contribuțiile dintr-o serie diversă de angajați actuali și foști.
Diversitatea fără includere este problematică, așa că angajați în mod regulat oamenii în conversații despre modul în care simt că lucrurile merg și ce idei ar dori să vadă implementate. Aceste conversații creează incluziune, dar pot ajuta și la crearea încrederii.
Sursa foto: Unsplash