Cultura companiei afectează în mod direct recrutarea, retenția și cifra de afaceri a angajaților. Angajații prosperă în culturi care încurajează sprijinul, creșterea personală și comunicarea deschisă – dar acest lucru nu este întotdeauna ușor de realizat.
Când aveți o companie diversă, cu numeroși angajați, este dificil să îi țineți pe toți pe aceeași pagină. Cu toate acestea, există modalități de a aborda această problemă și de vă a asigura că angajații au performanțe cu aceleași obiective în minte.
Cât de importantă este cultura companiei?
Dacă vă întrebați de ce cultura companiei este atât de importantă, potrivit Jostle Blog, iată trei motive convingătoare:
Definește identitatea. Unul dintre motivele principale ale culturii companiei este faptul că vă definește atât identitatea de marcă internă, cât și cea externă, scrie business.com.
O cultură pozitivă îmbunătățește menținerea angajaților. Un alt motiv pentru care cultura companiei este importantă este că vă ajută să păstrați angajați valoroși.
Un alt mare beneficiu al unei culturi puternice a companiei este că face conducerea mai ușoară și mai eficientă.
Sfaturile prezentate mai jos sunt tehnici simple, dar esențiale pentru angajarea și menținerea angajaților. Urmați-le pentru a crea o cultură puternică a companiei.
Țineți-vă angajații implicați
Promovarea dezvoltării personale și a succesului creează o cultură pozitivă a companiei. Ar trebui să vă concentrați pe talentele și obiectivele individuale pentru a menține angajații fericiți și inspirați.
Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă
Potrivit raportului Statului american al locului de muncă realizat de Gallup, doar o treime dintre angajați sunt implicați la locul de muncă. Cincizeci și unu la sută nu sunt implicați, iar restul de 16 la sută sunt complet detașați de ceea ce fac.
Asigurați-vă că sunteți în sprijinul lucrătorilor și a performanței lor. Ca lider, ar trebui să vă asigurați că membrii echipei dvs. simt că munca lor este apreciată. Acest lucru va îmbunătăți menținerea angajaților.
În plus, tratați-vă angajații ca oameni – au vieți personale și nu ar trebui să se simtă presați să rămână până târziu sau să fie disponibili pentru contact după program. Suprasolicitarea lor va avea impact asupra calității muncii lor și, astfel, va avea impact asupra companiei dvs. Pentru lucrători este dificil să muncească eficient dacă sunt stresați sau anxioși, și se străduiesc să atingă un echilibru între viața profesională și cea personală.
Cunoașterea angajaților la nivel personal îi ajută, de asemenea, să se simtă mai confortabili și îi încurajează să pună întrebări, să dea feedback și să acționeze ca membru al echipei. Puteți fi prietenos cu lucrătorii dvs., în timp ce îi țineți motivați și mențineți o relație profesională cu aceștia.
Practicați comunicarea deschisă
Dacă nu comunicați clar cu angajații dvs. și nu știu despre valorile de bază sau despre orice schimbare a companiei, afacerea dvs. este în pericol. De exemplu, angajații se pot simți lăsați pe afara sau prea puțin importanți, deoarece nu sunt implicați în deciziile majore ale companiei.
Fără comunicare, angajații nu vor ști, de asemenea, performanțele sau dacă trebuie să se perfecționeze în anumite domenii. Acest lucru poate provoca probleme de încredere, iar angajații se pot simți prea timizi pentru a-și asuma riscuri sau pentru a fi creativi. De asemenea, se pot simți intimidați atunci când vorbesc.
Puteți evita aceste probleme vorbind cu angajații. Fiți clar cu privire la așteptările dvs. și orice informații pe care ar trebui să le știe lucrătorii. De asemenea, țineți întâlniri în mod regulat pentru a-i ține pe toți la curent și pe aceeași pagină. Asigurați-vă că încurajați întrebări sau idei de la angajați; nimeni nu trebuie tratat ca și cum vocea lor nu este importantă.