Gestionarea milenialilor și a Generației Z la locul de muncă

Gestionarea milenialilor și a Generatiei Z la locul de munca

„Milenialior le place să caute noi provocări și nu se tem să schimbe locul de muncă dacă nu se simt provocați”, a spus Kristen Fowler, conducător de practică la firma globală de căutare executivă Clarke Caniff Strategic Search. „Sunt motivați de oportunitățile de a dezvolta noi abilități profesionale, chiar dacă aceasta înseamnă să-și părăsească actualul angajator”.

Zoomeri: generația Z

Generația Z, cunoscută și sub numele de Gen Z sau zoomeri, este demografica persoanelor născute între 1996 și începutul anilor 2010 (datele exacte de început și de sfârșit ale acestei generații variază în funcție de publicare). Acestea variază de la aproximativ 8 la 24 de ani și sunt în prezent cea mai tânără generație din forța de muncă din SUA. Generația Z s-a născut într-o lume a tehnologiei, făcându-i nativi digitali. Ei tind să fie foarte competitivi și orientați spre carieră și acordă o importanță deosebită inițiativelor de incluziune și diversitate, scrie business.com.

Asemănări cheie între mileniali și Generația Z la locul de muncă

Milennialii și Generația Z au crescut ambele cu tehnologie, economii în dificultate și comunicare deschisă. Acești factori contribuie la câteva caracteristici comune pe care angajații din ambele generații le apreciază la locul de muncă.

1. Ambele generații vor să știe că ele (și compania lor) contribuie la binele global

Citește și: Peste o treime dintre angajaţi vor să lase în urmă programul de lucru standard 9:00-17:00

Responsabilitatea socială corporativă este importantă atât pentru angajații din categoria milenialilor, cât și pentru angajații din Generația Z. Ambele generații caută locuri de muncă de la organizații care se aliniază valorilor lor și se străduiesc să ajute societatea.

„Atât angajații mileniali, cât și angajații Generației Z vor să știe că munca lor este prețuită și contribuie la binele global”, a spus Fowler. „În calitate de manager pentru ambele generații, este important să conectați munca pe care o desfășoară organizația dvs. la factori externi, cum ar fi impactul dvs. asupra mediului și din punct de vedere social.”

2. Ambele generații se așteaptă să folosească tehnologia ori de câte ori este posibil

Angajații mileniali și Generația Z sunt obișnuiți să folosească tehnologia în viața lor de zi cu zi și așteaptă același lucru la locul lor de muncă. Ca nativi digitali, ei se simt confortabil să învețe și să utilizeze o nouă tehnologie. Dacă un proces de afaceri poate fi digitalizat, acești angajați se așteaptă ca organizația lor să facă investițiile necesare pentru a face acest lucru.

Deoarece ambele generații petrec timp semnificativ pe smartphone-urile lor, se așteaptă și la integrarea mobilă. Sunt obișnuiți să comunice pe platforme precum e-mail, social media, aplicații de mesagerie instantanee (cum ar fi Slack) și chat video (cum ar fi Zoom) și se așteaptă ca angajatorii să se acomodeze cu acestea.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

3. Ambele generații așteaptă o comunicare clară și un feedback consistent

Milenialii și Generația Z au crescut alături de părinți și profesori care au facilitat tehnici de comunicare deschise. Deși milenialii tind să favorizeze feedback-ul încurajator, iar Generația Z preferă feedback-ul direct, ambii doresc o comunicare consecventă și deschisă. Ambele generații vor să fie informate cu privire la așteptările angajatorilor și să aibă întâlniri regulate pentru un check up despre performanță.

„În calitate de lider atât al milenialilor, cât și al Generației Z doriți să oferiți feedback frecvent și regulat”, a spus Olsson. „Creați o structură clară – de exemplu, una săptămânală – cu angajați, unde așteptările sunt cunoscute din timp și ambele părți vin pregătite pentru discuție. ”

Sursa foto: Unsplash

  • 3
  •  
  •  
  •  
  •