70 de companii și peste 2500 de oportunităţi de carieră la Timișoara

70 de companii prezente la târgul de carieră Angajatori de Top

Săptămâna aceasta, astăzi și mâine, cei aflați în căutarea unui job pot participa la cel mai mare târg de carieră. La eveniment, sunt aşteptaţi peste 4.500 de profesionişti, studenţi şi proaspăt absolvenţi care pot interacţiona cu reprezentanţii celor 70 de companii participante.

Care sunt cele 70 de companii care vor fi prezente vineri şi sâmbătă la CRAFT?

Cele 70 de companii prezente la târgul de carieră Angajatori de Top sunt organizații multinaţionale şi locale, angajatori cu importante planuri de dezvoltare pentru următoarea perioadă. O parte dintre angajatorii care pot fi întâlniți vineri și sâmbătă la Centrul Regional de Afaceri sunt: Accenture, Adecco, AEM, Altran Maroc, ATOSS Software, Azur, BearingPoint România, Beespeed, berg COMPUTERS, Bosch Service Solutions, Buw, Coca-Cola HBC Romania, Continental, DRÄXLMAIER Group, Elektrobit Automotive Romania, Flex, Hartl Connect, HELPLINE, Huawei, IBM, Lidl România, McDonald`s România, Microsoft, Nokia, Pepco, Valeo Lighting Injection, Visma Software, Yazaki Component Technology, ZTE Services Romania.

Schimbări importante pe piaţa forţei de muncă

Companiile au planuri de dezvoltare şi extindere a numărului de angajaţi din România. Comparativ cu ediţiile anterioare, observăm o creştere semnficativă a numărului de companii prezente la ediția din această toamnă Angajatori de Top Timișoara, fiind cel mai mare eveniment din ultimii zece ani. Din discuţiile noastre cu angajatorii prezenţi, nevoia de recrutare a crescut, iar accentul se pune atât pe recrutarea de candidaţi experimentaţi, cât şi pe tineri absolvenţi şi persoane entry-level. Companiile au un focus puternic pe recrutare, iar planurile de angajare ale acestora sunt în creştere, astfel se explică şi prezenţa lor într-un număr atât de mare comparativ cu ediţiile anterioare.

„Consider că piaţa muncii este foarte dinamică şi într-o continuă schimbare. Candidaţii trebuie să ia în considerare mai mulţi factori (cultura organizaţională, mediul de lucru, oportunităţile de dezvoltare profesională, programele de training etc.), nu doar componenta salarială, atunci când analizează o ofertă de muncă”, a declarat Lavinia Apostoiu, HR Manager, ZTE Services România.

„În zona de vest a ţării, numărul investitorilor a crescut foarte mult. Drept urmare, a crescut şi oferta de locuri de muncă. Credem că cei care îşi caută un loc de muncă ar trebui să analizeze bine ofertele, din toate punctele de vedere, şi să-l aleagă pe acela care se potriveşte cel mai bine cu principile şi valorile lor.” – Iacobescu Diana Maria, Referent Resurse Umane, Hamilton Central Europe.

„Piaţa forţei de muncă este din ce în ce mai dinamică şi acum, față de 2010 sau 2011, sunt mult mai multe oportunităţi şi joburi disponibile. Riscul este să revenim la comportamentele din perioada anterioară crizei, când schimbările de job se făceau mult prea des şi bazat pe nevoi imediate, nu pe o strategie personală de dezvoltare” – Anca Păun, Recruitment Coordinator, Coca-Cola HBC România.