Cum poate un jucător în plină ascensiune să creeze o echipă unită de profesioniști

Catalin Emilian, country manager RTB House: Cum poate un jucător în plină ascensiune să creeze o echipă unită de profesioniști

RTB House, agenţie specializază în campanii de retargetare, a trecut în câțiva ani de la nivelul de startup local la statutul de jucător global în publicitate online. Cu reprezentanţe de lucru în Varşovia, Praga, Moscova și chiar Sao Paulo, compania rulează campanii pentru advertiseri din Europa, Asia, regiunea Pacificului şi America Latină şi a construit o echipă de peste 140 de experţi, analişti, personal de customer care şi programatori.

RTB House prezintă acum o analiză din punct de vedere HR a ceea ce înseamnă clădirea unei echipe performante. Compania s-a axat încă de la început pe recrutarea managerilor cu experienţă, care cunosc nevoile locale ale e-commerce-ului, iar încă din 2013 a început să aibă primii angajaţi din afara Poloniei.

Extinderea în regiune este o strategie bună. O echipă cu o astfel de componență poate oferi un feedback și sprijin extraordinar pentru extindere în piețe noi, precum și dezvoltare în cele deja existente. Totodată, pe măsura ce creşte echipa, pot fi desfăşurate discuţii cu clienţi, în mai multe limbi străine.

Citeşte şi Power Words: Cuvinte prin care să-ți motivezi echipa

O altă provocare pentru a face faţă progresului este procesul de recrutare. Compania trebuie să se asigure că fiecare membru nou al echipei, indiferent de naţionalitate sau locul de desfăşurare al activităţilor, poate fi instruit la sediu, să înţeleagă conceptul său, să întâlnească echipa și să aibă sentimentul de apartenenţă la un grup, acesta fiind foarte important când vine vorba de o paletă atât de largă de naționalități. Acest proces poate dura două săptămâni şi poate fi urmat de o sesiune de lucru în regim remote, în mai multe etape.

Al treilea element este legat de orele de lucru. Când activitatea unei companii se desfășoară şi în afara Europei, anumite departamente trebuie să fie active 24 de ore din 24, dar să lucreze astfel încât fiecare regiune să poată face faţă independent problemelor tehnice şi celor de vânzări.

În final, în ceea ce privește motivarea echipei, fiecare membru trebuie să aibă şansa să obţină know-how într-un mediu internațional de a lucra la un produs de clasă mondială. De asemenea, este importantă și posibilitatea de afirmare și dezvoltare personală.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •