Regina Maria: O treime dintre abonații corporate diagnosticați cu o afecțiune suferă de o boală cronică

servicii medicale

Piața serviciilor medicale private a depășit 1 milion de abonamente de sănătate. Cu această ocazie, rețeaua de sănătate REGINA MARIA, compania care a introdus acest concept în România, lansează, în premieră, un studiu care demonstrează impactul pe care aceste pachete de prevenție îl au asupra stilului de viață al angajaților, dar și felul în care influențează starea de sănătate a acestora.

Studiul a fost realizat la nivel național și are la bază o analiză cantitativă și calitativă a datelor interne ale Rețelei, cuprinzând 1.464.383 de accesări, dintre care 785.000 sunt ale abonaților corporate din peste 20 dintre cele mai mari și mai active industrii din România.

”Studiul demonstrează, o dată în plus, influența pozitivă clară pe care abonamentul medical o are asupra comportamentului preventiv al angajaților: când au acces nelimitat la servicii medicale de calitate, oamenii merg la medic. Astfel, abonamentul de sănătate s-a transformat în cel mai cerut și mai apreciat beneficiu pe care o companie îl poate oferi angajatului, în afara salariului. Cererea mare pentru pachetele medicale a însemnat, ca profit reinvestit, și un număr mai mare de clinici private la nivel național, care au acoperit nevoile pacienților acolo unde statul a rămas descoperit. În prezent, portofoliul REGINA MARIA numără peste 365.000 de abonamente de sănătate, ceea ce reprezintă aproximativ 40% din business-ul nostru.”, susține Fady Chreih, CEO al Rețelei de sănătate REGINA MARIA.

Studiul a analizat comportamentul angajaților din România, iar printre concluziile cele mai importante regăsim următoarele:

1.Angajații care au un abonament de sănătate accesează de 2,5 ori mai mult serviciile medicale decât o fac pacienții neabonați, care merg la medic punctual, la nevoie.

Acest rezultat vine în contextul în care, în ultimul an, 30% dintre români au mers la medic doar atunci când au prezentat simptome/dureri și doar una din cinci persoane susține că a mers la medic în scop preventiv. Angajații care au o mentalitate puternic axată pe prevenție și pe un stil de viață sănătos activează, în general, în companiile mari din industriile cele mai efervescente din România: IT & Telecom (8% din toate accesările pe servicii medicale corporate), Finanțe și Asigurări (3%), Industria Auto (2%).

Abonamentele încurajează un comportament proactiv în ceea ce privește sănătatea, oferind acces continuu la servicii medicale, dar și la workshop-uri ori campanii de informare.