Ce beneficii salariale și-au ales generațiile în 2018. Generația Z, adepta cadourilor sport și telecom

Studiu BenefitOnline.ro: ce beneficii extrasalariale și-au ales angajații în 2018 și ce bugete au alocat companiile

Opțiunile angajaților în funcție de generația din care fac parte

Anul trecut, bugetele cheltuite de către femei în platforma BenefitOnline.ro le-au depășit pe cele cheltuite de către bărbați, excepție făcând pensiile private – 44% femei vs. 56% bărbați. Cea mai mare diferență este vizibilă la achiziția de cursuri profesionale – 63% femei vs. 37% bărbați.

Generația din care fac parte angajații este un alt factor care determină opțiuni diferite în alegerea beneficiilor. Baby Boomers și angajații din Generația X au optat preponderent pentru vacanțe în România (tichete de vacanță), pensii private și cursuri profesionale. Reprezentanții Generației Y și-au ales beneficii precum cadouri, transport, sport, cursuri profesionale și telecom & electroIT. Cei mai tineri angajați, din Generația Z, au optat mai ales pentru cadouri, sport și telecom & electroIT.

Anul trecut, platforma BenefitOnline.ro a fost utilizată de către Baby Boomers (n. 1945-1960)  în proporție de 2,2%, reprezentanți ai Generației X (n. 1961 – 1980) – 16,7% , Generației Y (n. 1981- 1995) – 68,8%, Generației Z (n. după 1995) – 12,2%.

„Pentru anul în curs, ne așteptăm ca, odată cu includerea tichetelor culturale în categoria de beneficii extrasalariale, estimată pentru luna mai, acestea să atragă interesul tuturor categoriilor de utilizatori ai platformei BenefitOnline.ro și între 3% – 5% din bugetele tranzacționate în platformă”, spune Stelian Bogza.

Sursa foto: Unsplash