Începând cu ianuarie 2020, Cătălin Olteanu preia funcția de Sales Director al Edenred, liderul pieței de beneficii extra-salariale din România. El va ocupa rolul deținut anterior de către Dana Sîntejudean, actualul Directorul General al Edenred România și Moldova. Cătălin are o vastă experiență în dezvoltarea și implementarea strategiilor comerciale.
“Misiunea mea este de a accelera, pe plan local, traiectoria constantă de creștere a companiei și de a asigura livrarea planului strategic pentru următorii ani. În contextul achiziției BenefitOnline în septembrie 2019, Edenred devine o platformă completă de soluții pentru angajați și angajatori și își consolidează rolul de inovator în domeniul beneficiilor extra-salariale”, spune Cătălin.
Înainte de Edenred, a ocupat, până în 2014, poziția de Director Comercial Adjunct la BRD Finance, și apoi, funcția de Director Comercial la ALD Automotive, contribuind cu succes la dezvoltarea unor noi canale de vânzare și la extinderea regională.
Cătălin este absolvent al Facultății de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori din cadrul ASE București și al masterului în Management Financiar și Piețe de Capital (DAFI). De asemenea, a urmat un program de Management și Administrarea Afacerilor la IEDC – Bled School of Management.
În calitate de ambasador pentru promovarea noilor soluții de mobilitate, a adus contribuții relevante ca speaker activ în cadrul conferințelor locale și internaționale despre noile tendințe ale pieței: Global Fleet Summit Istanbul 2015, Sales & Marketing Conference 2016, Energy Breakfast Club 2016, Automotive Market Forum 2016, Electric Drive 2017 & 2018, L’Oréal Purchasing East Europe Belgrad 2018 și altele.
Edenred este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii. Platforma sa conectează 50 de milioane de angajaţi şi două milioane de comercianți parteneri prin intermediul a 830.000 de clienți corporativi în 46 de țări. Datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat 2,5 miliarde de tranzacţii de plată cu scopuri specifice în 2018, efectuate în principal prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri, reprezentând un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro.
Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a îmbunătăţi calitatea vieții angajaților, de a creşte eficienţa companiilor şi de a spori veniturile comercianţilor parteneri.
Acest lucru se realizează prin intermediul a trei linii de afaceri: beneficii pentru angajați (hrană, masa de prânz, bunăstare, agrement, cultură), soluţii pentru flote şi mobilitate (combustibil, taxe de drum, întreținere şi călătorii de afaceri), soluţii complementare, inclusiv servicii de plăţi corporative (carduri de plată virtuale, transferuri bancare identificate şi plăţi furnizori), soluţii de incentivare şi recompense (platforme, carduri cadou şi programe de incentivare) şi programe sociale.
Citește și: Edenred România achiziționează Benefit Online