Andreea Mihnea, HR Director EY România, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei în Afaceri în Bucureşti, marţi, 5 mai 2015, ora 19, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi „Leadership-ul – deconstrucţia la feminin”.
Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking ce are loc lunar şi se adresează atât antreprenoarelor, cât şi femeilor care lucrează în companii şi sunt specialiste într-un domeniu de activitate.
„Cum sunt femeile lider şi cum se diferenţiază stilul lor de leadership? Cum putem folosi trăsăturile esenţial feminine pentru a deveni lideri mai buni? Acestea sunt întrebările la care vom încerca să găsim răspunsuri, alături de Andreea Mihnea, astfel încât să ajungem la rezultate mai bune alături de echipele noastre, să identificăm punctele noastre tari şi punctele slabe şi să ajustăm unde este nevoie”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare şi preşedinte Femei în Afaceri.
Andreea Mihnea
Absolventă a Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine din cadrul Universităţii Bucureşti, Andreea şi-a început cariera în resurse umane într-o companie mică de consultanţă americană ca Trainee, acum aproape 15 ani. După trei ani în HR Management Consulting, a lucrat în calitate de Consultant în Executive Search, pentru AIMS. Apoi, a preluat funcţia de HR Manager al centrului regional de dezvoltare al IBM, Global Delivery Center, unde a pus bazele organizaţiei care şi astăzi este în plină ascensiune. După consultanţă şi experienţă multinaţională în IT, Andreea a ocupat rolul de HR Manager al PayPoint, în care a construit întreaga structură de Organizational Development într-o perioadă de transformare majoră a companiei. Din 2013, ocupă funcţia de HR Director al firmei de audit şi consultanţă EY România. Motto-ul ei este: „Ziua de azi este templul şi religia ta; când intri în ea, oferă-i tot ce ai mai bun” (Kahlil Gibran).
Accesul la eveniment se face doar cu rezervare şi confirmarea înscrierii. Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA, coffee break inclus). Taxa de participare pentru membre este de 67,5 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Înscrierile se fac la: catalina.geru@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obţin la: 0758 600 886.