Petru Gradinariu, noul manager de comunicare al GSK România

De la începutul acestei luni, GlaxoSmithKline (GSK) România are un nou manager în departementele de Comunicare și Corporate Affairs. Este vorba de Petru Gradinariu, fost Business Unit Manager Farmacii în cadrul aceleiași companii.

În noua sa funcție, Petru Gradinariu va fi responsabil de elaborarea strategiei pentru îmbunătăţirea accesului pacienţilor la medicamentele GSK, precum și de coordonarea și implementarea strategiei privind relaționarea cu partenerii externi la nivelul autorităților și al asociațiilor profesionale din care GSK face parte. Totodată, în rolul de Communication Manager, Petru va fi responsabil de elaborarea și implementarea strategiei de CSR și comunicare pentru GSK în România.

Prin această numire, Petru Gradinariu se alătură Consiliului Director GlaxoSmithKline (GSK) România și coordonează domeniile Corporate Affairs, Market Access, Public Health și PR & Comunicare.

Cine este Petru Grădinariu

Petru a absolvit Facultatea de Litere și Științe, Specializarea Comerț – Marketing din cadrul Universității „Ștefan Cel Mare” din Suceava, în anul 1997. El și-a început cariera în vânzări în anul 1998, ca Reprezentant de Vânzări în industria de produse de îngrijire de uz general.

În 2005 s-a alăturat companiei Europharm Distribuție ca Sales Team Leader, iar ulterior a activat ca Regional Sales Manager și Category Manager.

Din anul 2011, a acceptat provocarea de a prelua rolul de Business Unit Manager Farmacii, în cadrul GSK România, divizia Pharma. În ultimii 4 ani, Petru a coordonat activitățile de marketing și vânzări pentru tot portofoliul GSK în farmacii, spitale și clinici private și a condus cu succes echipa de Reprezentanți Medicali în implementarea strategiei locale a GSK.

(Foto: Facebook Petru Gradinariu)