Telekom îl numește pe Andrei Popovici într-o funcție nouă creată – Director Executiv Procese Clienţi

Andrei Popovici este, de luni, Director Executiv Procese Clienţi al grupului Telekom. Poziţia lui Popovici este nou-creată și va asigura coordonarea regională a activităţilor operaţionale de tip end-to-end care îi vizează pe consumatori.

Ca Director Executiv Procese Clienţi, Popovici va fi responsabil cu monitorizarea şi optimizarea utilizării reţelei şi cu creşterea veniturilor. De asemenea, oficialul va asigura coordonarea vânzărilor pentru segmentul rezidenţial, a operaţiunilor şi a capabilităţilor infrastructurii, potrivit unui comunicat Telekom.

Andrei Popovici are un doctorat la Institutul Federal Elveţian de Tehnologie din Zurich şi o diplomă de informatician de la Universitatea Tehnică Darmstadt (Germania). Popovici a lucrat, până acum, ca partener asociat al McKinsey & Company şi ca director general adjunct al BRCI (Romanian Bank for Credit and Investments), după cum apare pe profilul său de LinkedIn. Anterior, în calitate de membru al directoratului BRCI, Popovici a fost responsabil de diviziile de operaţiuni, IT şi transformare ale băncii. La McKinsey & Company, între anii 2003-2012, Andrei Popovici s-a concentrat asupra unor ample programe de transformare în sectoarele telecom şi financiar. Printre aceste proiecte, se numără două iniţiative majore de transformare din Telekom Romania Communications (fosta Romtelecom), care au vizat transformarea operaţiunilor privind reţeaua, procesele de afaceri operaţionale şi comerciale ale companiei.

(Foto: Telekom)