Victor Croitoru, numit CEE Regional Strategy Director pentru IPG Mediabrands

Victor Croitoru a fost promovat în funcția de Regional Strategy Director pentru IPG Mediabrands Central Eastern Europe. IPG Mediabrands este un grup de media prezent la nivel global în 127 de țări și care deține agențiile de media UM, Initiative și BPN.

„Numirea mea într-o poziție regională reprezintă în primul rând o validare a expertizei UM România la nivel regional din ultimii ani. Suntem de ceva vreme alături de responsabilii regionali pentru conturi importante din portofoliul UM și am reușit să exportăm cu succes know-how în afara granițelor. Noua poziție vine cu noi provocări și responsabilități pentru care sunt pregătit, dată fiind expunerea pe care am avut-o în UM România, dar este și o continuare naturală a ceea ce făceam deja în UM Romania”, a declarat Victor Croitoru.

Din poziția de Regional Strategy Director, Victor va avea un rol de coordonare și suport în cadrul Mediabrands, pentru agențiile UM, Initiative și BPN, cu focus pe strategie, planning, creație și proprietate intelectuală pentru clienții grupului în Europa Centrală și de Est.

„Sunt convins că Victor va avea o contribuție semnificativă în dezvoltarea standardelor de strategie ale grupului în regiune. Printre ariile cele mai importante se află extinderea unor tool-uri internaționale de ultima oră, deja implementate la noi. De asemenea, va avea că rol insuflarea unui spirit inovativ și perfect ancorat în digital, ce a adus UM România recunoașterea de care se bucură atât în țara, cât și pe plan international”, a declarat Mihai Trandafir, Managing Director UM România.

Experiența lui Victor Croitoru

Cu peste 12 ani de experiență în domeniul media, în cadrul echipei UM România, Victor Croitoru este absolvent de Marketing și are un Master în Comunicare. Înainte de promovare, Victor ocupa poziția de Planning Director și responsabil cu implementarea și supervizarea strategiilor de media pentru întreg portofoliul de clienți.

Pe lângă cei 21 de Cannes Lions, numeroase premii la Effie Awards, Golden Drum sau Eurobest, câștigate împreună cu McCann București și MRM//McCann România, echipa UM România a fost distinsă cu numeroase premii pentru excelență în strategii de media, printre care se numără și premiul Oscar pentru Media Productivity oferit de clientul Coca-Cola Europe.

„Sunt extrem de bucuroasă că un nou membru al McCann Erickson România a fost promovat pe o poziție cu responsabilități regionale. Numirea lui Victor într-o poziție regională vine la scurt timp de la numirea lui Adrian Botan că Global Executive Creative Director pentru brandul Neslte. Acest lucru nu face decât să reconfirme faptul că McCann Erickson România este un centru de excelență în cadrul rețelei. Lucrăm cu succes pentru clienți regionali, aceștia reprezentând un procent important din veniturile grupului, coordonăm proiecte importante pentru aceștia, răsplătite cu premii internaționale de eficiență și creativitate. Sunt mândră de rezultatele pe care le avem că grup, pe plan local și internațional și, mai ales, sunt mândră de echipă McCann Erickson Romania”, a declarat Sagit Tzur-Lahav, CEO McCann Erickson România.

(Foto: McCann)