Workshop Sessions – Ce înseamnă procesul de vânzare?

Pe 13 şi 14 februarie, Romanian American Foundation găzduieşte o nouă ediţie Workshop Sessions, eveniment al organizaţiei Akcees dedicat de această dată dezvoltării competenţelor de vânzare. 

Pe durata celor două zile ale Workshop Sessions, 25 de tineri vor avea ocazia să înveţe ce înseamnă un proces de vânzare, cum pot identifica potenţiali clienţi, cum să prospecteze piaţa, dar şi cum să negocieze şi să îşi convingă clienţii. Noţiunile teoretice vor fi puse în practică prin aplicaţii, studii de caz şi jocuri interactive, iar participanţii vor avea ocazia să experimenteze şi vor învăţa cum să aplice tehnici de vânzare eficiente pentru a obţine rezultatele dorite.

„Util, plăcut, centrat pe nevoile participanţilor! Evenimentul m-a surprins în mod plăcut mai ales prin atitudinea organizatorilor, pregătirea trainerului şi uşurinţa de comunicare între noi şi invitaţii speciali. Mi-a plăcut foarte mult abordarea non-formală şi exemplificarea teoriei în practică şi am învăţat lucruri utile pe care le voi pune cu siguranţă în practică curând”, a declarat unul dintre participanţii ediţiilor anterioare Workshop Sessions.

Sesiunea de training va fi susţinută de Alexandru Băleanu, trainer BRD Groupe Societe Generale cu o experienţă de 12 ani în customer care, vânzări, comunicare şi management dobândită în companii importante din România. În ultimii 6 ani, Alexandru a livrat numeroase training-uri, în special pe abilităţi de tip „soft”, însă a fost implicat şi în proiecte tehnice. Având la bază studii economice în cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti, el s-a implicat de-a lungul timpului în diferite proiecte adresate tinerilor, cum ar fi Workshop Sessions, Grow, Training New Talents sau 360 Career Event, alături de Akcees, BEST Bucureşti şi alte organizaţii.

Programul susţinut de Alex va fi completat de invitaţi speciali care ocupă poziţii cheie în industrie şi care vor veni în faţa participanţilor pentru a le răspunde la întrebări şi a împărtăşi lecţii din propriile experienţe.

„Peste 200 de tineri au participat la cele 8 ediţii Workshop Sessions organizate în 2013 şi ne bucurăm că am putut să ne lăsăm astfel amprenta asupra dezvoltării lor şi să îi ajutăm să dezvolte competenţe practice pe care nu le învaţă la şcoală. Deschidem seria evenimentelor Workshop Sessions cu ediţia dedicată vânzărilor deoarece credem că este una dintre abilităţile esenţiale în ziua de astăzi, pe care din păcate nu o au prea mulţi tineri. Mulţumim pe această cale BRD Groupe Societe Generale pentru că investeşte în educaţia liderilor de mâine şi ne oferă susţinerea necesară pentru a facilita accesul gratuit al tinerilor în program!”, a declarat Cătălina Gaboră, Project Manager Workshop Sessions.

Workshop Sessions se adresează tinerilor studenţi şi proaspăt absolvenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 28 de ani care îşi doresc să înveţe prin metode de educaţie non-formală şi să pună în practică lucrurile învăţate. Tinerii care doresc să acumuleze competenţe de vânzări pot aplica pentru participarea la Workshop Sessions completând formularul de înscriere disponibil online. Aplicaţiile sunt deschise până sâmbătă, 8 februarie, iar selecţia va fi efectuată de specialişti în resurse umane. Rezultatele finale ale procesului de selecţie vor fi comunicate aplicanţilor luni, 10 februarie.

Participarea la eveniment este gratuită.