Există mult mai multe în lumea brandingului social media în afara postărilor, like-urilor și comentariilor. Brandingul personal este crucial pentru industrii pentru că le ajută să își crească vânzările, stimulează reputația online și construiesc încrederea. Social media joacă un rol semnificativ în eforturile de branding personal, astfel încât majoritatea directorilor și fondatorilor folosesc o serie de astfel de rețele sociale. Înainte de a lansa o campanie social media, aruncă o privire asupra locului în care publicul țintă își petrece timpul online. Iată câteva rețele de social media care trebuie luate în considerare atunci când gestionezi o companie de branding personal.
Facebook.
Un site popular de social networking unde utilizatorii pot pasta comentarii și pot partaja toate tipurile de conținut, de la fotografii, video sau articole. Păstrează-ți publicul interesat de brandul tău prin partajarea periodică a actualizărilor. Ideal este să postezi o dată pe zi, dar cel puțin de trei pe săptămână e la fel de eficient. Să inviți oamenii să îți dea like paginii este una dintre cele mai ușoare căi de a îți crește audiența. Poți difuza anunțuri și poți observa demografia după sex, vârstă sau locație.
Twitter este un instrument puternic de branding personalizat pentru fondatorii startup. Aproape 40% dintre utilizatorii Twitter spun că au făcut o achiziție ca rezultat direct al unui tweet de la un influencer. A fi activ pe Twitter în fiecare zi este o regulă bună. Una până la cinci postări pe zi va crește dramatic angajamentul audienței.
Urmărirea oamenilor este una dintre cele mai bune căi de a câștiga adepți. Este o idee bună să urmărești cel puțin două persoane pe zi în industria ta atunci când începei chiar din rețea. Participarea la chat-urile Twitter este un alt mod de a îți crește numărul de următori.
Este o necesitate absolută pentru orice profesionist. Începe prin a crea un profil care să permită altora să afle cine ești. Asigură-te că ai creat un profil de companie dacă afacerea ta nu are deja unul. Linkedin oferă o mai mare flexibilitate în postarea frecventă decât alte canale social media. Potrivit CoSchedule, utilizatorii de Linkedin antreprenori ar trebui să posteze cel puțin o dată pe săptămână. Consistența este esențială în conexiuni, așadar, postează regulat și angajează-te cu grupuri și conexiuni.
Este o platformă vizuală, drept pentru care e important să vii cu o strategie de personal branding pentru a îți împărtăși experiența prin intermediul fotografiilor, videoclipurilor și al story-urilor. Fă-ți un cont de Instagram care este o combinație între viața personală și cea profesională. Ar trebui să postezi pe Instagram o dată sau de două ori pe zi. Utilizarea haștagurilor este una dintre cele mai bune modalități de a ajuta pe ceilalți să îți descopere conținutul. Rămâi la 5-12 haștaguri pentru a nu fi considerat spam conținutul tău.
Snapchat
Antreprenorii pot folosi Snapchat ca un instrument puternic de povestire în construirea brandului personal. Postează poze, filmulețe și legende ca să creezi o narațiune care va fi valabilă 24 de ore pe Snapchat. Postarea zilnică de conținut va menține brandul în stare proaspătă în mintea celor care vă urmăresc, scrie business.com
Quora
Întreprinzătorii pot folosi Quora pentru a își demonstra expertiza în industrie și pentru a își consolida credibilitatea și a îmbunătăți personal brandingul. Nu există o regulă clară privind regularitatea cu care să postezi, dar este vital să fii consecvent. Încearcă să răspunzi la întrebări, să lași comentarii măcar de câteva ori pe săptămână.
Cunoscut sub numele de „prima pagina a internetului”, Reddit este o colecție masivă de forumuri în care oamenii pot partaja conținut, pot comenta și vota postările altora. Comunitățile sunt împărțite în subreddits, fiecare acoperind alt subiect. Antreprenorii se pot alătura comunității și își pot face prieteni pe platformă pentru a își construi brandul personal. Concentrează-te pe faptul că ești activi în subiecte legate de expertiza ta, punând întrebări și furnizând răspunsuri detaliate. Încearcă să postezi de câteva ori pe zi. Adaugă valoare cu fiecare postare și comentariu pentru a îții crește numărul de următori.
Medium
o platformă online de publicare în care utilizatorii pot citi și scrie articole. Site-ul permite oricui să creeze conținut și să își stabilească brandul ca expert în industrie, fără a se ocupa de detaliile implicate în crearea propriului blog. Folosește Medium pentru a publica conținut axat pe o temă legată de afacerea ta. Poți posta o dată pe săptămână pentru a rămâne relevant și a îți crește audiența.
Îți poți dezvolta brandul personal pe Pinterest prin crearea unui cont de afaceri. Asigură-te că ai confirmat site-ul tău, astfel încât imaginea ta Pinterest să apară automat pe coloanele de pe site-ul tău. Obiectivele profilului sunt de a genera trafic pe siteul tău și de a fi credibili și informați.
Youtube
Îți permite să îți creezi propriul canal și să postezi videoclipuri pentru a îți construi brandul persoal. Asigură-te că definești brandul personal și publici videoclipuri bazate pe interesele și profesia ta. Dacă ești expert în marketing, publică videoclipuri care se concentrează pe domenii speficie de marketing cum ar fi avantajele marketingului prin e-mail. Postarea constantă pe YouTube va oferi cele mai bune rezultate. Poți posta o dată pe săptămână, sau o dată la fiecare 2 săptămâni.
Sursa foto: Unsplash