Cum să creați un profil de afaceri Instagram

Cum sa creati un profil de afaceri Instagram

Este posibil ca afacerea dvs. să aibă deja o pagină de afaceri Facebook și, deoarece Facebook deține Instagram, cele două platforme sociale se integrează frumos. Instagram este, de asemenea, foarte popular: potrivit Statista, Instagram are mai mult de 1 miliard de utilizatori activi lunar care acoperă o gamă largă de date demografice, scrie business.com.

Dar, înainte de a începe pe Instagram, veți dori să vă asigurați că această platformă este potrivită pentru afacerea dvs. Acest ghid vă va ajuta să determinați dacă vi se potrivește bine.

Citește și: Peste o treime dintre angajaţi vor să lase în urmă programul de lucru standard 9:00-17:00

Instagram este potrivit pentru multe companii, dar nu pentru toate. Dacă decideți dacă această platformă de socializare este potrivită pentru compania dvs., puneți-vă următoarele întrebări:

  • Cine este publicul meu țintă?
  • Publicul meu țintă este în mare parte pe Instagram?
  • Am tipul de afacere care poate fi vizuală?
  • Am bugetul și timpul necesar pentru a menține o pagină de afaceri Instagram?

Răspunsul la aceste întrebări vă poate ajuta să stabiliți dacă Instagram vă va ajuta să vă prezentați marca, produsele și serviciile în fața potențialilor clienți. Anumite date demografice folosesc Instagram mai mult decât altele, astfel încât un canal de marketing diferit poate fi mai potrivit pentru afacerea dvs., în funcție de publicul țintă.

Avantajele Instagram pentru companii

Dacă stabiliți că Instagram se potrivește bine companiei dvs, există mai multe moduri în care puteți beneficia de el. Iată:

  • Creează conștientizarea mărcii
  • Vă ajută să interacționați cu clienții și potențialii
  • Vă arată latura umană
  • Vă permite să partajați cu influencerii
  • Conduce clienții potențiali și vânzările

Diferențe între un cont Instagram personal și de afaceri

Profilurile personale Instagram (cunoscute și sub numele de profiluri Instagram) sunt concepute pentru a fi utilizate de consumatori, în timp ce profilurile de afaceri Instagram sunt destinate utilizării în afaceri.

Dacă afacerea dvs. intenționează să vă promoveze produsele și serviciile pe Instagram, ar trebui să aveți un cont de afaceri. Cu toate acestea, puteți avea ambele tipuri de conturi.
Ambele tipuri de conturi sunt gratuite, dar dacă doriți să difuzați anunțuri pe afacerea Instagram, va trebui să plătiți.

Ar trebui să îmi schimb profilul personal pe o pagină de afaceri Instagram?
Dacă aveți deja un profil personal Instagram și vă întrebați dacă ar trebui să vă treceți contul la un profil comercial, puneți-vă aceste întrebări:

Doriți să vă păstrați contul personal pentru a partaja conținut personal sau privat cu cercul dvs. interior? Dacă da, păstrați-vă pagina personală actuală și începeți o pagină de afaceri separată.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Aveți de gând să postați conținut promoțional despre afacerea dvs.? Dacă da, ar trebui să aveți o pagină de afaceri, dar vă puteți păstra și pagina personală, dacă doriți.
Doar pentru că aveți o pagină personală nu înseamnă că trebuie să postați frecvent pe ea, mai ales dacă ajungeți să fiți prea ocupat să lucrați pe pagina dvs. de afaceri. Dar persoanele care de obicei au deja o pagină personală cu mai multe postări constată că preferă să păstreze pagina personală și să înceapă o nouă pagină pentru afacerea lor.

Caracteristici cheie ale unui cont de afaceri Instagram

Conturile personale Instagram oferă mai puține caracteristici decât profilurile de afaceri Instagram. În calitate de proprietar de companie, poate fi util să aveți acces la datele disponibile numai prin pagini de afaceri și Instagram Insights. Iată câteva dintre funcțiile suplimentare pe care le obțineți dintr-un cont de afaceri Instagram:

Instagram Insights vă oferă acces la date despre conținut, activitate și audiență. Utilizați acest instrument de analiză pentru a descoperi informații săptămânale despre următoarele valori:

Postări: numărul de postări și articole adăugate pe pagina dvs.

Implicare: numărul de conturi la care a ajuns contul dvs., inclusiv postările care au dus la afișări, interacțiuni, vizite de profil și clicuri pe site-ul web.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Statistici ale publicului, creștere: numărul de persoane care v-au urmărit pagina, numărul de persoane care ți-au urmărit pagina  într-o zi obișnuită și zilele săptămânii, care dintre adepții dvs. au fost cei mai activi.

Statistici ale publicului, date demografice: date despre locațiile utilizatorilor, intervalele de vârstă și sexul.
În acest moment, Instagram Insights nu este accesibil prin desktop. Prin intermediul aplicației, Insights este actualizat săptămânal.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •